וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט בסימן סופשבוע של קלאסיקו

המשחק בין ריאל לברצלונה ישודר במוצ"ש ב-23:00, בספורט 5 ו-5HD ופלזמות ו-LCS בפורמט 16:9, כשב-5+ גולד ישודרו מפגשי העבר הגדולים

בשבת הקרובה ישדר ערוץ הספורט את הקלאסיקו בין שתי הענקיות ריאל מדריד וברצלונה, כשהמשחק הקרוב עשוי לקבוע מי תהיה האלופה. היריבות בין השתיים הגיעה השנה לשיאה לאור המאבק הצמוד בצמרת הטבלה. כעת לשתי הקבוצות יש את אותו הניקוד (77), כשריאל ממוקמת במקום הראשון עם הפרש שערים עדיף על ברצלונה.

המשחק ישודר בשידור ישיר בשעה 23:00 בספורט5 ובספורט 5 HD, וכן ב-LIVE 5+ בשידור המותאם למסכי הפלזמה ולמסכי LCD בפורמט 16:9. את המשחק ישדרו נדב יעקבי ושגיא כהן שיצטרפו לחברי "חי משבת" , תכנית התקצירים בהנחיית מודי בראון ב-LIVE 5+ שתחל בשעה 22:00. בנוסף לדיווחים ולתקצירים מליגת העל ישולבו פריצות למתרחש בסנטיאגו בירנבאו במהלך השעה הקודמת לתחילת המשחק.

בנוסף, במהלך כל סוף השבוע ישודרו בערוץ GOLD5+ כל משחקי העבר הגדולים, ביניהם הניצחון של ברצלונה בתוצאה 0:5 בעונת 41993, והניצחון של ריאל בתוצאה זהה בעונה שאחריה. כמו כן, ישודר המשחק הגדול מהעונה שעברה, בו הביסה ברצלונה את ריאל 2:6 בסנטיאגו בירנבאו. במסגרת רצועת הדוקו GOLD ישודר סרט גם תיעודי על ברצלונה.

המשחק הקודם בין השתיים הסתיים בניצחונה של בארסה 0:1, מה שמחייב את ריאל לנצח את המשחק הקרוב, לאור העובדה כי במידה ששתי הקבוצות יסיימו את העונה הרגילה באותו מספר נקודות, תוצאות המפגשים בין השתיים לאורך העונה כולה הם שיקבעו את זהות האלופה. במשחק האחרון בין השתיים הגיעו אחוזי הצפייה הגיע ל-13%, דבר שניכר בנתוני הצפייה בערוצי הברודקאסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully