וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדור סוף

עמית הרמן

10.4.2010 / 18:57

משה פרץ לא לומד וממשיך לתת לעיתונאים להתנשא עליו וחגיגות 20 השנה לפוטושופ צוינו במעריב על פרצופו של שר החינוך

קם ועכשיו

כמעט ארבעה חודשים עברו מאז נעצרה ענת קם. מספיק זמן בשביל עורכי העיתונים להכין בנק כתבות משובח אודות הפרשה. אבל עיתוני סוף השבוע היו מלאים בכל מה שראיתם בשידורי החדשות ביום חמישי. בזמן שמהדורות שישי בטלוויזיה הציגו ראיון ראשון עם אביה של קם, עיתוני שישי סיפקו לנו את תקציר הפרשה ושלל פרשנויות צפויות.

הארץ הצטיין בדיווח חד צדדי על הפרשה. מבחינתו האיש הרע בסיפור הוא השב"כ. אפשר להבין את החבר'ה המזיעים בשוקן, אבל ראוי היה להציג לפחות איזה ימני מחמד בין כל נבחרת הכותבים שאליה גויס גם הסופר רון לשם. בעמודי החדשות מתייחסים להסכם עם השב"כ שאושר על-ידי מזוז, אבל משום מה נמנעים להציג אותו. ההסכם כבר פורסם בחמישי ותוכנו מטיל דופי בגרסת הארץ לפיה העיתון היה רשאי לבחור אילו מסמכים להעביר לשב"כ. במעריב ובישראל היום הולכים כצפוי על הזווית הפטריוטית וברנע כרגיל מכניס את כל הסיפור לפרופורציה הראויה בידיעות אחרונות.

לפחות יצא לנו פרגון מהקולגה ערן סוויסה בכתבת הפרופיל על קם ב"מוספשבת". אוהבים אותך סוויסה.

שקשוקה עם חריף

חייבים לאהוב את רם כספי. איזה שכונה הבנאדם הזה. בזמן שכל לקוחותיו מסתירים את הפויילעשטיקס שלהם, הוא פותח את הג'ורה. פעם למיקי רוזנטל והפעם ל"מוסף הארץ". גידי וייץ תפס אותו במצב רוח טוב וכספי נזכר איך באמת התנהלו פרשת קו 300 ומכירת בז"ן והרחיב על הקשר המבורך בין הון לשלטון. כספי שהורחק מלשכת ראש הממשלה, מטנף על ביבי ועל הפטרון אדלסון. הוא גם יוצא נגד מפעל ההדפסה וההפצה של עמוס שוקן ומזהיר ששיתוף הפעולה עם ישראל היום יפגע בהארץ. באופן כללי כספי מתגעגע לימי מפאי העליזים. אז היה קל יותר לסגור עסקאות. בקיצור, חוסר הבושה שלו הופכת את הקריאה למגעילה ומעולה

ובינתיים בצד השני של החוק, כתבת יח"צ לקראת הסרט "הפליליסטים" ברשת. אליען לזובסקי מראיינת את ששי גז, משה שרמן ורויטל סוויד. צפוי ומשעמם.

השועל והדבורה

חלקים מעיתוני סוף השבוע הופקעו לטובת יום השואה. שער "7 ימים" הוקדש לעשרת הנאצים המבוקשים ביותר. מן הסתם רובם כבר מתים, אבל עד שלא נדע זאת בוודאות אפשר לשחק קצת באינדיאנה ג'ונס ושודדי התיבה האבודה. לפחות שוב יצא לנו לקלל את הסורי המניאק שהחביא את אלואיס ברונר.

שווה גם לציין את כתבתו של עופר אדרת ב"מוסף הארץ" על חדירת הימין הקיצוני לצבא הגרמני במאה ה-21. וזה לא שיש לנו משהו נגד כתבות הסיפורים האישיים של הניצולים. אבל אנחנו רוצים להישאר דיפלומטיים ביום השואה וכתבות על ניצולת שואה ששרה עם ראפר טורקי, וסבתא של נועה מימן שסרט עליה ישודר בערוץ 10, הן מהמורה שאנחנו מעדיפים לדלג עליה. אבל לא נשכח ולא נסלח ל"מוסף הארץ" על הרעיון הנדוש למחזר שוב כתבה על הסרטון של היטלר ביו-טיוב.

חפלה

גיליון הפרידה של עדי גולד עורך "7 לילות" זימן אל השער את הלהקה המשעממת ביותר בעולם, משינה. יובל בנאי מחזיק את הראיון עם סיפורי הגירושין מאשתו ומות אביו יוסי. ואז מגיעים לדבר על משינה, ומה לעשות, גם כשהם מספרים לרז שכניק על הריבים בתוך הלהקה, זה עדיין נשמע כמו רוק שבע ובורגני. ב"7 ימים" הצטרף דני ספקטור להקלטות של "כנסיית השכל" באולפני אבי רואד בלונדון. להקה יותר מגניבה, אבל במקום לקבל הצצה אל החברים משדרות במכה של עולם הרוק, קראנו בעיקר דיבורים משעממים על השירים העצובים, החיים אחרי ההצלחה ולקינוח קלישאות על לונדון האפרורית. חבל.

נבו זיו, כוס התה של מדור סוף בשבועות שבהם יוסי ורטר לא כותב, שוב הביא אותה בכתבה מהנה. הפעם ראיון עם דודו אהרון, ילד הפלא החדש של תעשיית הזמר המזרחי. זיו משוחח איתו על הליך כתיבת השירים במקום סתם להתעלל בו כמו שאוהב לעשות הסנטור מקרתי של המוזיקה המזרחית, רענן שקד.

אותו שקד ראיין בסוף נובמבר את משה פרץ ל-"7 ימים" ולא הפסיק עם ההשוואות המעליבות לזמרים הקאנוניים של ישראל. עברו ארבעה חודשים ומשה פרץ מגיע לשער "ישראל שישבת" וחוטף שוב את אותה שטוזה. חגי אוזן מגלה לו שהוא לא אלתרמן ומתעקש לכנות את שיריו שטאנץ ולבקש ממנו להפסיק לכתוב "מוזיקה מתוקה" ולהתעסק בנושאים בוערים כמו עוני ומלחמות. תרדו מהילד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ציוץ קטן

@@@בן כספית עסוק במלחמתו בביבי, ובן-דרור ימיני תוקף את אובמה ומלטף את השב"כ. וכך "מוספשבת" מתפאר במוסף ללא שום התייחסות לפרשת הולילנד.

@@@גם גורו סובל לעיתים ממצוקת חומרים. דורון רוזנבלום כותב השבוע על קדחת השיפוצים והמיחזור בעיתונים בפסח - וחוטא בכך בעצמו: כבר ב"תוגת הישראליות", שיצא ב-1996, קראנו טורים דומים מאוד שלו - לרבות האזכור של עסק הביש, ופרשיות טוביאנסקי וישראל בר. רוזנבלום ועורכי המוספים יכולים להתנחם בכך שפסח הנוכחי מעניק להם פרשיה ביטחונית חדשה שיוכלו למחזר בעתיד.

@@@גלריה מציינת 20 שנה להולדת הפוטושופ. רעיון קלאסה, ביצוע באסה.למה חייבים לייבש אפילו את הפרויקט הזה? אל תפחדו מהמנויים הזקנים. הראו לנו את התחת של ביונסה בריל לייף.

@@@ואפרופו פוטושופ: עבודת הריטוש לה זכה פרצופו של שר החינוך בשער "סופשבוע" היא הדבר המעניין היחיד בראיון עימו.

@@@מי יזכה בפרס גוטסדינר? "7 לילות" שהימרו על נעמה צבר או "תרבות מעריב" שזרמו ברוח יום השואה עם ארז ישראלי ויצירת הטלאי הצהוב שלו?

@@@ומי צריך את שפתו הציורית של בוקי נאה? שאפו ליגאל סרנה שהתחקה ב"7 ימים" אחרי הכדורגלן אלי אוזן שהסתובב עם האברג'ילים והזגורים ונרצח לפני כמה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully