וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר חומסקי מקים מיזם אינטרנטי עם משרד הפרסום הדיגיטלי D-SAY

איילה צורף

14.4.2010 / 16:34

הגוף שיוקם ירכוש שטחי פרסום דיגיטליים באינטרנט ובסלולר עבור לקוחות שתי החברות

ראשי משרד הפרסום אדלר חומסקי החלו במהלך לחיזוק מערך הדיגיטל של החברה. ל-themarker נודע כי המשרד מקים בימים אלו חברת רכש מדיה בדיגיטל, יחד עם משרד הפרסום הדיגיטלי d-say אינטראקטיב של תמיר יולביץ'.

יולביץ' אישר את הדברים ומסר כי "החברות יקימו מיזם מדיה אינטרנטי משותף". הגוף שיוקם ירכוש את שטחי הפרסום הדיגיטליים בתחומי האינטרנט והסלולר עבור לקוחות שתי החברות. הרקע למיזם המשותף נולד בעקבות היותן של בזק, פלאפון ובזק בינלאומי לקוחות משותפות של שני משרדי הפרסום.

את המיזם המשותף תנהל תימור בר-און, ששימשה עד כה כסמנכ"לית המדיה ב d-say. עוד נמסר כי "הגוף המשותף צפוי להיות השני בגודלו בתחום האינטרנט הישראלי ולנהל תקציבים בגובה של כמעל 80 מליון שקלים בשנה".

באחרונה מיזגה קבוצת אדלר חומסקי את פעילות האינטרנט של גריי אינטראקטיב לתוך משרד האם. בשני הצדדים אומרים כי פעילות הקריאייטיב של כל אחד מהלקוחות תישאר עצמאית, ורק רכש המדיה יעשה במשותף.

כיום שני הגופים החזקים בשוק הדיגיטל הם מקאן אריקסון, וקבוצת פובלסיס שמורכבת ממספר משרדי פרסום דיגיטליים: אידיאולוג'יק, ווב אמיאג', ארק אינטראקטיב וסאצ'י אינטראקטיב. בעבר שקלו ראשי באומן בר המחזיקים במחצית מסאצ'י אינטראקטיב, להעביר את פעילות רכש המדיה ל-tmf, אך בעקבות היעדר אישור ממשרדה של הממונה על ההגבלים הם עצרו את המהלך ונותרו - לעת עתה - חלק מקבוצת פובליסיס.

סביר כי המיזם החדש, שכולל את לקוחות אדלר-חומסקי ו-dsay יפעל לצרף לשורותיו משרדי פרסום דיגיטליים נוספים ובכך להתחזק מול שתי הקבוצות הקיימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully