וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים בסרט

וואלה! ברנז'ה

14.4.2010 / 19:29

שבעת איגודי היוצרים פנו במכתב לחברי מועצת הרשות השניה וליו"ר המועצה אמנון נדב בבקשה שלא לקבל את בקשתן של רשת וקשת לפרוס את חובות הקולנוע עד 2014

איגודי היוצרים פנו אל יושב ראש מועצת הרשות השניה אמנון נדב ואל חברי מועצת הרשות לקראת ישיבתם מחר (חמישי) בבקשה שלא יאשרו לדחות את בקשתן של רשת וקשת לדחיית חובות הקולנוע. מדובר בהחזר חובות קולנוע בסך 10 מיליון שקל של כל אחת מהזכייניות (קשת חייבת בחמישה מיליון אולם מבקשת דחיה בתשלום של עשרה מיליון). שתי הזכייניות מבקשות פריסת חובות עד ל-2014.

היוצרים מזכירים כי נכון להיום קיימים בקרנות הקולנוע כ-20 תסריטים מוכנים ומאושרים ליציאה לצילומים, אולם לא ניתן להתחיל בכך בשל חוסר מימון משלים: "עובדתית אם כן, ישנם כיום מספיק תסריטים מוכנים בהם ניתן להשקיע כבר ברגע זה ממש את כל סכומי חובות העבר של קשת ורשת, כמו גם את המחויבויות השוטפות שלהן להשקעה בקולנוע".

עוד טוענים היוצרים כי זכייניות ערוץ 2 גוררות חובות קולנוע מאז שנת 2006 ומאז הן נמנעו מלעמוד בצורה מלאה בחובתן המכרזית להשקיע בסרטים ישראליים. זאת מבלי שקיבלו לכך אישור ותוך הפרת תנאי הזיכיון שלהן באופן בוטה.

מהרשות השניה נמסר כי המועצה תדון בנושא בישיבתה מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully