וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות היובל

וואלה! ברנז'ה

15.4.2010 / 16:12

האם מינויה של רותי יובל לעורכת מהדורת שישי של חדשות 10 מעיד בהכרח על קו שמאלני? כן, אם שואלים את יעקב שחם חבר מועצת הרשות השניה. את ראודור בנזימן מנכ"ל חדשות 10 זה הוציא מהכלים

חילופי דברים קשים בין מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן לבין חבר מועצת הרשות השניה יעקב שחם. מועצת הרשות השניה קיימה היום את ישיבת במשרדי ערוץ 10 ונפגשה עם בכירי הערוץ. בנזימן הציג בפני חברי המועצה את תכניותיה של חברת חדשות 10 לתקופה הקרובה וביניהן מהדורת שישי בהגשת מיקי רוזנטל ובעריכת רותי יובל.

על רקע מינויה של יובל פרץ ויכוח בין שחם לבנזימן. שחם טען כי בעצם המינוי של יובל נוקטת חדשות 10 קו פוליטי ברור שמאלה. בנזימן טען כי מינויה של יובל הוא על רקע מקצועי ובין השניים התגלע ויכוח בטונים צורמים.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר יעקב שחם: "ראודור הציג את הנושאים החדשים בחברת החדשות. בין השאר הוא הזכיר את שמה של רות יובל, עיתונאית בעלת זכויות רבות שיש לי הערכה רבה מאד אליה. בנושא מסויים היו חילוקי דעות ביני לבין ראודור והוא הציע לי לסיים את חילוקי הדעות בינינו. הסכמתי והסיפור נגמר".

מערוץ 10 נמסר: "התקיימה במשרדינו פגישה עם מועצת הרשות השניה. הפגישה היתה עניינית ומקצועית. איננו מוסרים פרטים מתוך הפגישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully