וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר השרירים

וואלה! ברנז'ה

18.4.2010 / 12:17

בערוץ 24 נערכים לעליית ערוץ המוזיקה הים תיכונית ב-HOT ו-yes. פנו לבג"צ בבקשה להורות למועצה לשידורי כבלים ולווין למסור מידע על הערוץ המתוכנן

ערוץ 24 הגיש הבוקר (ראשון) עתירה לבג"צ נגד המועצה לשידורי כבלים ולווין, בעקבות ההכנות לעליית ערוץ המוזיקה הים תיכונית ב-yes ו-HOT. בעתירה שהוגשה על ידי משרד רון גזית רוטנברג ושות' מבקש הערוץ מבית המשפט להורות למועצת הכבלים למסור מידע על הערוץ המתוכנן שאישורו התבקש מהמועצה.

המידע המבוקש מתייחס בין היתר לזהות מפיק הערוץ, מספר האפיק המבוקש, הפלטפורמה בה עתיד הערוץ להיות משודר והדרך בה יוצע הערוץ לציבור (בתשלום או כחלק מחבילת הבסיס). טענת ערוץ 24 היא כי ללא מידע חיוני זה לא תוכל להגיש תגובה ראויה והליך השימוע שנקבע לסוף חודש אפריל יהיה פגום.

ערוץ המוזיקה הים תיכונית יופעל על ידי זכיינית ערוץ 2 רשת עבור HOT ו-yes ועל פי פרסומים הוא מיועד לשידור בערוץ 25 בממיר. מועצת הרשות השניה אישרה לפני מספר ימים לרשת להפעיל את הערוץ וכפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, גיל ריבה עשוי לשמש העורך הראשי של הערוץ.

על פי הנטען בעתירה, ערוץ 24, הינו ערוץ יעודי בעל חשיבות רבה לקידום המוסיקה והתרבות הישראלית, אשר כפוף למחויבויות רגולוטוריות ולהשקעות בהפקות תוכן של למעלה מ- 30 מליון שקל לשנה. כבר היום שקוע הערוץ בחובות עבר גדולים של למעלה מ-45 מיליון שקל ולכן לא יוכל להמשיך ולהתקיים במציאות של תחרות לא שוויונית.

"בקשת האישור שהוגשה למועצה עלולה לא רק להרעיד את החבל הדק עליו צועד הערוץ אלא להתירו לחלוטין. עוצמתה של הסכנה אינה ידועה לערוץ המוזיקה, שכן המועצה מסרבת
משום מה לספק פרטים אודותיה", נטען בעתירה.

מהמועצה לשידורי כבלים ולווין נמסר: טרם קיבלנו את העתירה ולכן לא נוכל להגיב לגופן של הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully