וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21 פינליסטים ממשרדי פרסום ישראליים בפסטיבל ניו יורק 2010

25.4.2010 / 16:59

את מרבית המועמדויות קטף 'שלמור אבנון עמיחי Y&R', עם 14 עבודות. ההכרזה על הזוכים וחלוקת המדליות יערכו בחודש יוני בשנחאי

שנת שיא לישראל בתחרויות הפרסום בפסטיבל ניו יורק לפרסום. בסוף השבוע פורסמו רשימות הפינליסטים לשנת 2010, מהן עולה כי 21 עבודות של משרדי פרסום מישראל יתמודדו על מדליות הארד, הכסף והזהב בתחרות. רשימת הפינליסטים בעיצוב ובקראפט, עדיין לא פורסמה, כך שייתכן שמספר הפינליסטים מישראל עוד יגדל.

את מרבית המועמדויות קטף 'שלמור אבנון עמיחי Y&R', עם 14 עבודות. המועמדויות הנוספות נחלקות בין המשרדים 'באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi', 'שמעוני פינקלשטין Draftfcb', 'מקאן אריקסון', 'גיתם BBDO' ו'דרורי שלומי'.

ההכרזה על הזוכים וחלוקת המדליות יערכו בשנחאי ב-10-12 ליוני במסגרת תערוכת EXPO העולמית.

'פרויקט SDIA', של שלמור-אבנון-עמיחי - הקמפיין השנתי ליום האיידס הבינלאומי שהופק בהתנדבות עבור הוועד למלחמה באיידס - יתמודד בגמר התחרות בארבע תחרויות: חדשנות במדיה, רדיו, חדשנות אירועים ואינטגרייטד.

המיצג של ארגון 'לתת', במסגרתו כוסתה כיכר רבין בתל אביב באלפי שולחנות ערוכים כחלק מקמפיין לגיוס תרומות ערב ראש השנה, עלה לגמר לגמר תחרות הפרסום החדשני בקטגוריה גרילה-חוצות.

את שמעוני-פינקלשטין ייצגו בגמר שתי עבודות: בתחרות האירועים: תערוכת LG FIVE - שיתוף פעולה בין חמש קבוצות עיצוב בולטות עם קבוצת ח.י, יבואנית LG שהניב תערוכה אינטראקטיבית שהתקיימה בחול המועד פסח 2009. בתחרות הפרינט - קמפיין 'חבל תלייה' לעמותת אדם לאדם, המסייעת לקשישים במצוקה.

גם לבאומן-בר-ריבנאי שתי מועמדויות בפסטיבל: בתחרות הרדיו תשדיר 'מתחמם בתוך שלוש שניות' לסירי טפאל שהופק עבור חברת ניופאן. ובתחרות הפרסום החדשני קמפיין 'קח את הכוכבים הביתה' של HOT , קמפיין שבמסגרתו הוצמדו 18 אלף מגנטים לקיר באורך של 600 מ"ר במתחם קפלן בתל אביב. את המגנטים, שנשאו את תמונותיהם של 13 מכוכבי הסדרות והתוכניות שלHOT , ניתן היה להוריד ולקחת הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully