וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת הפרומו של משרד רה"מ

אמילי גרינצווייג

27.4.2010 / 17:22

בימים הקרובים תתקבל החלטה בנוגע למינוי מליאה ויושב ראש ברשות השידור, כך אמר נציג ראש הממשלה בדיון בועדת כלכלה. באוצר עדיין סקפטיים

נציג משרד ראש הממשלה אורן גלעד אמר היום בדיון על התקדמות הרפורמה ברשות השידור, שהתקיים בועדת הכלכלה של הכנסת, כי בימים הקרובים תתקבל החלטה בנוגע למינוי יושב ראש ומליאה לרשות השידור. גלעד אמר גם כי נבחנות אפשרויות חלופיות.

הועדה קיימה היום (שלישי) דיון נוסף בעתידה של רשות השידור וברפורמה המתגבשת. נציג האוצר, ברק שטרוזברג, אמר בדיון שאם הצדדים לא יגיעו להסכמות ייאלצו באוצר לנקוט בצעדים חד צדדים, אולם נציגי רשות השידור דווקא שידרו אווירה אופטימיות באשר לסיכויי החתימה על הרפורמה. גם יו"ר הוועדה ח"כ אופיר אקוניס אמר כי הרפורמה ברשות השידור קרובה יותר מתמיד.

מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר דיווח בישיבה על ההתקדמות במשא ומתן על הרפורמה ועל ההסכמות העקרוניות על כל סעיפי הרפורמה שנעשו הן עם יו"ר ההסתדרות והן עם אגודת העיתונאים. נציגי העובדים דיווחו על הפערים שנותרו וציינו את תחושתם החיובית לגבי הסיכויים לסיים את המשא ומתן בקרוב. ח"כ אקוניס ציין כי על הצדדים לסיים את ההידברות עד סוף חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully