וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 ישדר את "הישרדות" מול משחקי המונדיאל

אמילי גרינצווייג

28.4.2010 / 12:39

עונת האולסטאר של התכנית תעלה לשידור בחודש יוני בימי השידור של רשת, ממנה נמסר בתגובה:" אנחנו כחודש וחצי לפני המונדיאל ואנו בטוחים שזה לא הגול העצמי היחיד שנראה על המסך"

עונת האולסטארס של "הישרדות", תעלה לשידור ביום ראשון ה-6 ביוני ותשודר בימים ראשון ושלישי בערוץ 10. הערב (רביעי) ישודר בערוץ 10 פרומו בתלת מימד במסגרת ההכנות להשקה העונה.

בעונה זו יתמודדו שמונה מכוכבי העונות הקודמות נגד קבוצה של שמונה מתמודדים חדשים. ההתמודדות תמשך 32 ימים על האי ותשודר במשך שלושה חודשים עד הגמר שצפוי להיערך בתחילת ספטמבר. כוכבי העונות הקודמות שישתתפו בתכנית, הם: דן מנו מרינה קבישר ועידן קפון מהעונה הראשונה, נתן בשבקין, מירית וקנין ומעיין פורטר מהעונה השנייה ואביגיל פרל וטל אנגלנדר מהעונה השלישית.

נתי דינר, סמנכ"ל הפרוגרמינג והפרומו בערוץ 10 הסביר את השיבוץ ומסר: "ההחלטה של רשת לשדר משחקים מהמונדיאל בימים ראשון ושלישי היא שהשפיע עלינו לקבל החלטה ולשבץ בימים אלו את 'הישרדות'. אנו מאמינים ש'הישרדות אולסטארס' תהווה אלטרנטיבה מצוינת לקהל הגדול שאינו מעוניין לצפות בכדורגל בימים אלו"

החיים על האי ב-3D

במסגרת קמפיין ההשקה ל"הישרדות אולסטארס" ישודר הערב ב-21:40, תשדיר פרומו בתלת מימד. פרק הבכורה של העונה יחל בקטע תלת מימד מיוחד שיביא בפעם הראשונה בישראל את חוויית התלת מימד (D3) לכל בית. במסגרת פרויקט התלת מימד, ערוץ 10 רכש מיליון זוגות משקפי תלת מימד שיימכרו לציבור במחיר סמלי. גורמים בערוץ 10 העריכו את היקף ההשקעה בהפקת התלת מימד בכ- 1.5 מיליון שקל.

דינר הוסיף: "נבחרת האולסטארס חוזרת למשחק כאשר שחקניה משופשפים ומנוסים יותר, אבל כמו ב'הישרדות', מצפות להם הפתעות שישבשו כל תכנון ובריתות צפויות מראש. כמו כן, אנו נפתח את העונה הרביעית בחוויית תלת מימד שעדיין לא נראתה בישראל. מזה כמה חודשים עובדים בערוץ ובהפקה סביב השעון על התלת מימד, ומצפייה ראשונה אני יכול לאשר שהיא לא נופלת מהחוויה של 'אווטאר'".

מרשת נמסר: " אנחנו כחודש וחצי לפני המונדיאל ואנו בטוחים שזה לא הגול העצמי היחיד שנראה על המסך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully