וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה עסקת מכירת מניות קשת לתשובה

מיכאל רוכוורגר

28.4.2010 / 15:17

קבוצת תשובה רכשה 20% מקשת תמורת כשישה מיליון דולר. בתו של יצחק תשובה, גל נאור ויוצא הריאליטי ”השגריר”, עידן וולס, מונו לדירקטורים בזכיינית

הושלמה העסקה לרכישת אחזקות לאומי פרטנרס מקבוצת בנק לאומי, בזכיינית ערוץ 2 "קשת", על ידי גל נאור, ביתו של איש העסקים יצחק תשובה. התמורה בגין אחזקות לאומי ב"קשת" עמדה על כ-6 מיליון דולר, הכוללים את הלוואות הבעלים בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שכבר הועמדו על ידי לאומי פרטנרס ל"קשת". עם השלמת העסקה הפכה משפחת תשובה לבעלת המניות השנייה בגודלה ב"קשת" עם אחזקות של כ-20%.

גל הינה בעלת תואר באדריכלות מאוניברסיטת pratt institute שבניו יורק. בשנת 2001 פתחה גל בישראל את gna - gal nauer architect - סטודיו בינלאומי לעיצוב ואדריכלות, שסניף נוסף שלו נפתח ב-2004 בניו יורק. גל שימשה בין היתר כאדריכלית הראשית והמעצבת של פרויקט מלון הפלזה בניו יורק והיתה מעורבת במספר רב של פרויקטים ברחבי העולם בתחום העיצוב והאדריכלות.

כחלק מהשלמת העסקה הצטרפו לדירקטוריון קשת גל נאור ועידן וולס, נציג הבעלים של תשובה, ומי שהוביל את המהלכים לביצוע העסקה והשלמתה מטעם משפחת תשובה. מטעם קבוצת לאומי הובילה את העסקה לאומי פרטנרס בהובלתו של מנכ"ל החברה אבי זלדמן, ועו"ד מיכל רבינוביץ, סמנכ"ל לאומי פרטנרס ועוה"ד דליה טל, יהודית גל-אור ואמיר סולר ממשרד קנטור אלחנני טל ושות'.

את g.n. communications industries ltd. ייצגו בעסקה עוה"ד ליאור פורת ומאיר לוין ממשרד עו"ד גורניצקי ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully