וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל אחלה

אמילי גרינצווייג

28.4.2010 / 17:28

בג"צ דחה אמנם את בקשת ערוץ 24 לצו בינים נגד השימוע לערוץ הים תיכוני, אולם בזכיינית קיבלו ממועצת הכבלים והלווין את הפרטים אודות הערוץ והצדדים שבעי הרצון יפגשו לשימוע

בג"ץ דחה היום את בקשת ערוץ 24 לצו ביניים שיאסור על קיומו של שימוע במועצה לשידורי כבלים ולווין לבחינת האפשרות להקמת ערוץ מוזיקה נוסף, "אחלה טי.וי", ערוץ המוזיקה הים תיכוני שיופק על ידי זכיינית ערוץ 2 רשת ונמצא במשא ומתן לשידור ב-HOT וב-yes.

ערוץ 24, הנמצא בשליטת זכיינית ערוץ 2 קשת, דרש בעתירה מתן צו ביניים למניעת קיומו של השימוע ודרש כי יועברו לידיו פרטים אודותיו. מאחר ובתגובתם, העבירה מועצת הכבלים והלווין פרטים על הערוץ המתוכנן, קבע בג"ץ כי אין בעריכת השימוע ובקבלת החלטה לאחריו משום מצב דברים בלתי הפיך.

בעקבות החלטת בג"ץ, תתקיים מחר ישיבה של המועצה לשידורי כבלים ולווין, בה יופיעו ראשי ערוץ 24, המנכ"ל צביקה ליבליך והעורך הראשי אורי סלעי, שיציגו בפני חברי המועצה את טענותיהם וחששותיהם מהקמת ערוץ מוסיקה נוסף.

ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין, הביע סיפוק רב מהחלטת בג"ץ. מערוץ 24 נמסר בתגובה: "לאחר הבג"ץ שהוגש, נאלצה מועצת הכבלים והלווין למסור מידע ופרטים לגבי מגישי הבקשה שעד עתה סירבה למסור אותם בתוקף. היות והפרטים נמסרו לא נותר מקום להמשך צו הביניים. אנו מברכים על כך שקיבלנו את המידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully