וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתת סוכנות

אמילי גרינצווייג

28.4.2010 / 18:38

ממירי בוהדנה ועד יון תומרקין, מיוצגי סוכנות לוק לא יתראיינו לחדשות הבידור של HOT, כך החליט מנכ"ל הסוכנות ירון ליכטנשטיין, בתגובה לאיום בתביעה של המפיק חיים סלוצקי הבעלים של ערוץ הבידור

מחריף הסכסוך בין חיים סלוצקי לסוכנות לוק. לוואלה! ברנז'ה נודע כי ירון ליכטנשטיין מנכ"ל סוכנות לוק נתן הוראה לפיה כלל מיוצגי הסוכנות לא יתראיינו לתוכנית חדשות הבידור של HOT אותה מפיק סלוצקי.

כך למעשה נוצר מצב לפיו סוכנות לוק, הנמצאת בבעלות ידיעות אחרונות, אינה משתפת פעולה עם מהדורת חדשות הבידור של HOT, חברה הנמצאת בבעלות קבוצת ידיעות אחרונות והמו"ל נוני מוזס ומשתפת פעולה עם מהדורת חדשות בידור מתחרה המשודרת בערוץ 10.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לאחר שבסוכנות לוק הוחלט להעביר את הפקת הסרט על גליון בגדי הים המשותף לסוכנות ולמגזין בלייזר לחברת ההפקה של גיא פינס ולערוץ 10 העביר סלוצקי מכתב התראה לפני תביעה, בו הוא מבקש פיצוי כספי על הפרת חוזה לכאורה להפקת הסרט. בלוק חתומים כיום טאלנטים רבים ביניהם: גלית גוטמן, אילנית לוי, מירי בוהדנה, גל גדות, הילה נחשון, אנחל בונני, דנה פרידר, יון תומרקין ואחרים.


חיים סלוצקי בעלי ערוץ הבידור מסר בתגובה : "ערוץ הבידור הישראלי ימשיך לשרת את הצופים הנאמנים במרכז ובפריפריה על פי הקו שהוסכם עם חברת HOT ולשדר בכל ערב ב-HOT בידור ישראלי ובערוץ 3 את חדשות הבידור האיכותיות והמעודכנות ביותר בארץ ובחו"ל. זאת תגובתנו בשלב הזה". בת כהן מסרה בשם מנכ"ל סוכנות לוק ירון ליכטנשטיין: אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully