וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינשטיין על גזית: "התבטאויות חמורות וסרות טעם"

אמילי גרינצווייג

29.4.2010 / 15:37

היועץ המשפטי לממשלה הודיע כי לא יפתח בחקירה פלילית נגד גבי גזית על כך שקרא לחרדים ולמתנחלים "גידולים מצחינים" ו"תולעים", אולם הביע תקווה כי הנושא יטופל על ידי הרשות השניה ומועצת העיתונות

"מדובר לטעמנו בהתבטאויות חמורות ביותר וסרות טעם, שאין להן מקום בשיג ושיח הציבורי בחברה בישראל, ובוודאי לא מעל גלי האתר של תחנת רדיו ציבורית", כך כותב היום רן נזרי, עוזר בכיר ליועץ המשפטי לממשלה. היועץ, עורך הדין יהודה וינשטיין, החליט שלא לפתוח בחקירה פלילית נגד גזית, זאת בתגובה לפניה של תנועת טוב החרדית, הפועלת לגישור הקטבים בחברה ולקידום החברה החרדית העובדת. אולם הביע תקווה כי הנושא יטופל על ידי האפיקים הרלוונטיים של הרשות השנייה ומועצת העיתונות.

היועץ המשפטי לממשלה קבע, כי אין בהתבטאויותיו של גזית כלפי החרדים והמתנחלים משום הסתה לגזענות. עוד נאמר בהחלטת היועץ כי חקירה בגין עבירת לשון הרע על ציבור, היא חריגה ביותר ושימוש בה עלול להיות תקדים בעייתי.

גבי גזית כינה בתוכניתו ברדיו ללא הפסקה את ציבורי המתנחלים והחרדים "גידולים מצחינים", "תולעים" ו"עלוקות ואף אמר כי אם הדבר היה ריאלי הוא היה "אורז אותם בחבילה אחת ומשלח אותם לאחיהם הפרימיטיביים בחצרות ברוקלין".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully