וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי ערוץ 24: "אנחנו לא יוסי מימן"

אמילי גרינצווייג

29.4.2010 / 16:24

בשימוע שערכה המועצה לשידורי כבלים ולווין, שעסק בערוץ המוזיקה הים תיכונית "אחלה", הופיעו מנהלי ערוץ המוזיקה שבבעלות קשת ומימד והציגו את חששותיהם מפני הערוץ החדש

נציגי מימד וקשת, הבעלים של ערוץ 24 מאיימים כי אם הערוץ ימשיך להפסיד הם יפסיקו להזרים כספים. בשימוע שהתקיים היום בפני המועצה לשידורי כבלים ולווין בענין ערוץ המוזיקה הים תיכונית, בו נכחו מנכ"ל הערוץ צבקה ליבליך, העורך הראשי אורי סלעי ונציגי בעלי המניות עורך הדין רון גזית ויוסי סטרוגו, מנכ"ל אולפני מימד, אמר סטרוגו "אני לא יוסי מימן, אם ערוץ 24 ימשיך להפסיד כסף – אנחנו נפסיק להזרים".

השימוע, נערך היום (חמישי) במשך כשלוש שעות. ראשי הערוץ הביעו בפני חברי המועצה את חששותיהם מהקמת ערוץ מוזיקה ים תיכונית שישודר בכבלים ובלווין ללא מחוייבויות וטענו שהקמתו תמוטט את הערוץ הקיים. בחוות הדעת הכלכלית שהציג משרד BDO זיו האפט נאמר כי אם יוקם ערוץ מוסיקה נוסף, ערוץ 24 יגיע לאיזון כלכלי רק בשנת 2018, זאת בניגוד למצב הקיים בו התחזיות מדברות על איזון ב-2013.

ניצן חן יו"ר מועצת הכבלים והלווין מסר בתגובה: "המועצה שמעה במשך למעלה משעתיים בלב פתוח ונפש חפצה את ראשי ערוץ 24. המועצה והצוות המקצועי שלה יבחנו את חומרים שהוצגו בפניה במהלך השבועיים הקרובים ואז תיפול הכרעה לאחר שנבחן את כל ההיבטים, הן מבחינת יציבותו של ערוץ 24 והן מבחינת הרצון שלנו להגביר את התחרות בטלוויזיה הרב ערוצית ובכלל זה גם בתחום המוסיקה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully