וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן הוא כסף

אמילי גרינצווייג

2.5.2010 / 13:08

HOT נקנסה על ידי המועצה לשידורי כבלים ולווין בכ-100 אלף שקל בגלל זמני המתנה ממושכים במוקד הטלפוני. HOT: "הקנס מתייחס ל-2008, מאז נרשמה ירידה דרסטית בזמני המענה"

המועצה לשידורי כבלים ולוויין הטילה על חברת HOT עיצום כספי בסך 100,800 שקל. העיצום הוטל בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות בשנת 2008.

תנאי הרישיון של HOT מחייבים את החברה בזמן המתנה ממוצע למענה אנושי אשר לא עולה על 30 שניות, כמו כן מחוייבת החברה בכך שזמן ההמתנה המרבי למענה אנושי לא יעלה על 90 שניות. לדברי המועצה, HOT חרגה בשנת 2008 משמעותית מזמני המענה על פי הם היא מחוייבת "ולא יישרה את דרכיה" גם בשנת 2009.

עיצום זה מתווסף לשלושה עיצומים שהטילה המועצה בשנת 2010 ובהם שני קנסות על HOT ו-yes שהטילה המועצה רק לפני כחודש בעניין הערמת קשיים על הצרכנים שמבקשים להתנתק. מתחילת שנת 2009 הטיל אגף הפיקוח של מועצת הכבלים והלווין בראשות רונן אברמסון 13 עיצומים כספיים על שתי החברות המסתכמים לסך של 1,184,400שקל.

יו"ר המועצה ניצן חן מסר כי "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלווין, על מנת להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. למרות שאנו עדים לשיפור שחל באחרונה בזמני המענה במוקדי השירות של הוט, החריגות שבוצעו בשנת 2008 היו משמעותיות מכדי שלא ליתן עיצום כספי בגינן".

מ- HOT נמסר בתגובה: "הקנס ניתן בגין נתונים, שנאספו בשנת 2008. מאז אותה תקופה, עבר מערך השירות של HOT כברת דרך: גויסו מאות נציגים, הוכנסו מערכות ניהול חדשות, אשר הביאו לשינוי דרמטי ברמת השירות ובשיפור חווית הלקוח. הדבר בא לידי ביטוי בירידה דרסטית בזמני המענה ובעלייה בשביעות רצון הלקוחות, כפי שניתן לראות בסקרים עדכניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully