וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 בסולם אורשר

אמילי גרינצווייג

2.5.2010 / 15:09

ערוץ 10 ממלא את חובותיו הרגולטוריות ומודיע על השקעה של 4.2 מליון שקל בקולנוע ישראלי, סכום אותו נדרש להשקיע באופן מיידי במסגרת תנאי הארכת זיכיונו

ערוץ 10 ביצע בימים האחרונים השקעה של 4.2 מיליון שקל בקולנוע הישראלי, זאת על פי המחויבויות הרגולטריות להן הוא נדרש, במסגרת תנאי הארכת זכיונו. מהערוץ נמסר כי היקף ההשקעה בהפקת סרטים ישראלים צפוי לגדול עד לכ-8 מיליון שקל עד לסוף שנת 2010

לערוץ 10 חובות עבר להשקעה בקולנוע ישראלי בסך 24 מיליון שקל. מתוך הסכום הזה, נדרש הערוץ להשקיע ארבעה מיליון באופן מיידי עד לאפריל 2010. כעת נותרו לערוץ חובות עבר על סך 20 מיליון שקל, אותם עליו השקיע בפריסה עד לסוף שנת 2014, זאת כנגד ערבויות בנקאיות. בנוסף, על הערוץ להשקיע ב-2010 וב-2011 ארבעה מליון שקלים, במסגרת המחויבות השוטפת.

הסרטים בהם השקיע ערוץ 10 עד שלב זה: "הממונה על משאבי אנוש" של ערן ריקליס, "מאיה" של מיכל בת אדם, "פובידיליה" של יואב ודורון פז, הסרט "מבול" של נועה ברמן הרצברג וגיא נתיב, "ז'אטם איי לאב יו טרמינל" של דני מנקין, "פלייאוף" של ערן ריקליס, הסרט "עד סוף הקיץ" של נועה אהרוני, "רוק בקסבה" של יריב הורוביץ והסרט "הערת שוליים" של יוסף סידר.

מערוץ 10 נמסר: "אנו נמשיך בתנופת העשייה והיצירה הטלוויזיונית לצד הקפדה וחתירה לעמידה מלאה ולא מתפשרת בכל המחויבויות הקבועות בחוק ובכללים."

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully