וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקור נבחר

אמילי גרינצווייג

3.5.2010 / 14:17

כתבי הכנסת של ישראל היום ויתד נאמן יסייעו להנהלת המשכן במיון המועמדים לתפקיד דוברי ועדות. דוברות הכנסת: "נעשתה פניה לעיתונאים על מנת לסייע בכתיבת המבחנים המקצועיים ובבדיקתם"

הנהלת הכנסת פנתה למספר כתבים פרלמנטריים בבקשה שישמשו כיועצים בהליך מיון המועמדים לתפקיד דוברי וועדות הכנסת. בין הכתבים אשר נענו לפנייה נמנים גדעון אלון, כתב הכנסת של ישראל היום ואליעזר ראוכברגר כתב הכנסת של יתד נאמן. לשניים הוצע תשלום אך הם סרבו לקבלו וימלאו את תפקידם בהתנדבות. כמה כתבי כנסת נוספים קיבלו גם הם פניה, אולם סרבו להצעה.

גדעון אלון אמר לוואלה! ברנז'ה: "זוהי משימה בעלת חשיבות, שיש לי היכולת לתרום לה. עם זאת, ישנה בעייתיות בקבלת תשלום מהגוף אותו אני מסקר ועל כן, עמדתי על כך שלא אקבל כל תשלום והעבודה תתבצע חינם". ראוכברגר אישר כי קיבל פנייה, הוצע לו תשלום אך הוא סרב והסכים לשמש כיועץ בהתנדבות.

מדוברות הכנסת נמסר בתגובה לדברים: " אכן נעשתה פניה לעיתונאים על מנת לסייע בכתיבת המבחנים המקצועיים שייערכו בכתב למועמדים לתפקידי הדוברות בכנסת ובבדיקת המבחנים, אולם, בשום מקרה לא יראיינו עיתונאים את המועמדים שיעברו את המבחנים ויופיעו בפני ועדת הבוחנים. זו תורכב כמקובל בשירות המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully