וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל HOT: הרפורמה היא גזר דין מוות עבורנו

אמילי גרינצווייג

4.5.2010 / 13:30

במכתב לרה"מ, שרי האוצר והתקשורת ויו"ר ועדת כלכלה כותב הרצל עוזר: "מדובר בפגיעה בעיסוקן ובזכות הקניין של HOT ו-yes, דווקא כאשר קיימת אלטרנטיבה במימון המדינה"

"משמעותה של הרפורמה בחוק השידורים היא גזר דין מוות לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית", כך כותב מנכ"ל HOT הרצל עוזר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו. במכתב, המיועד גם לשר התקשורת, שר האוצר ויושב ראש ועדת הכלכלה של הכנסת חבר הכנסת אופיר אקוניס, כותב עוזר כי הרפורמה, הנדונה מזה חודשים רבים בועדת הכלכלה של הכנסת, נעשתה ב"שליפה" וללא עבודה כלכלית או ביסוס עובדתי.

עוזר מבקש מהנמענים לקחת אחריות ולמנוע פגיעה אנושה בתעשיית הטלוויזיה הרב ערוצית. מנכ"ל HOT מציין כי התרת הפרסום כפיצוי לחיוב הערוצים בהצעת החבילה הצרה, אינה מספיקה ואובדן ההכנסות הצפוי ינוע בין 258 ל-493 מליון שקל בשנה, בשנים הראשונות. כבר עכשיו, טען עוזר, כי החברה נמצאת בהפסדים, והיקף חובותיה עומד על כ 3 מיליארד שקל.

עוד טען עוזר כי עלות חבילת הבסיס בארץ אינה מן הגבוהות בעולם, זאת שהשירותים אותם מעניקה החברה לצד, מחויבויותיה הרגולטוריות כמו למשל ביצירה ישראלית מקומית אינם מקובלים בעולם.

"דווקא כאשר קיימת אלטרנטיבה, זולה ומסובסדת" אמר עוזר בהתייחסו לחבילת "עידן +" (ה-DTT), וכאשר קיימת התחרות עם תוכן החינם המופץ באינטרנט - הדבר יהווה פגיעה קשה בחברות הכבלים והלוויין ה"מפרנסות מעל 20,000 משפחות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully