וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קקטוס הזהב 2010: הפרסים יוענקו ב-25 במאי

4.5.2010 / 21:43

דוקר, אבל מתוק. הסתיים שלב השיפוט: כ-40 מנהלי קרייאיטיב שפטו במשך יומיים 695 עבודות שהוגשו לתחרות

שלב השיפוט בתחרות הקקטוס, שנמשך יומיים, הסתיים היום. כ-40 מנהלי קריאיטיב שפטו במשך יומיים 695 עבודות שהוגשו לתחרות קקטוס הזהב 2010.

ביום הראשון דרגו השופטים את הפיינליסטים שיעלו לשלב הבא. 275 עבודות דורגו כפיינליסטיות. ביום השני נבחרו מתוכן העבודות שיקבלו פסלוני זהב, כסף וארד באירוע קקטוס הזהב 2010.

בין הפיינליסטיות: "עיתונאיש" של יהושוע TBWA לבית החולים אסותא, סדרת הפרסומות ל-yes הכוללת את פרסומת הדינוזאורים, האדם הקדמון, מצרים, פיראטים ו'בין השורות' של מקאן אריקסון, הבית של המוזיקה לסלקום של גיתם BBDO, מודעות לעמותת נגישות ישראל של גלר נסיס LB וקיר טיפוס של שלמור אבנון עמיחי Y&R למשחה קלירקס.

אירוע הענקת הפרסים יתקיים השנה במתכונת חדשה - כפסטיבל קריאיטיב שיימשך יום שלם, ב-25 במאי, במלון הילטון תל אביב. במסגרת הפסטיבל יערכו פאנלים בהם יופיעו מרצים מהעולם, ביניהם המעצב פיליפ סטארק ונשיא BBDO לשעבר, אלן רוזנשיין.

חידוש נוסף שהוכנס באירוע השנה הוא תחרות סטודנטים. תחרות הקקטוס הזמינה את כל הסטודנטים הלומדים בפועל בבתי ספר לפרסום להגיש מודעת פרינט שהוכנה במהלך הלימודים. העבודות ישפטו ע"י צוות שופטים נבחר מתוך שופטי הקקטוס, ולשלוש העבודות הזוכות יוענקו פרסי קקטוס סטודנטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully