וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אוהבים שקשוקה?

אמילי גרינצווייג

6.5.2010 / 16:44

מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן למנכ"ל רשות השידור שקלאר: "עולה שאלה האם ההוראה להתעלם מתכניתו של מיקי רוזנטל היא יוזמה פנימית או קשורה ללחץ חיצוני" רשות השידור: "לא ניתנה הוראה"

מנכ"ל חדשות 10 ראודור בנזימן פנה היום (חמישי) במכתב חריף למנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר. בנזימן ביקש לדעת מדוע מסרבת רשות השידור לקדם בקול ישראל את מהדורת שישי החדשה של מיקי רוזנטל, שעולה מחר בערוץ 10. "הופתעתי לשמוע שבקול ישראל הופצה הנחייה בין עורכי ומגישי תכניות האקטואליה, להימנע מהתייחסות ואזכור תכנית הבכורה של מגזין שישי החדש של חדשות 10", כותב בנזימן.

בנזימן כותב כי הוא חושש שהסיבה להנחייה זו היא "פסילה ממוקדת על רקע אישי", זאת לאחר שלאחרונה התקבלה בחדשות 10 הצעה מקול ישראל לשיתוף פעולה עם התוכנית. "דווקא על רקע העובדה כי סרטו המדובר של רוזנטל, 'שיטת השקשוקה', שודר בערוץ 1 ועולה השאלה האם ההוראה להתעלם מתכניתו החדשה היא יוזמה פנימית או קשורה ללחץ חיצוני"

מרשות השידור נמסר בתגובה: "לא ניתנה הנחיה ולא הופעלו לחצים שלא לשדר תכניות של ערוצים אחרים ובטח לא לגבי התכנית המדוברת. יחד עם זאת, לאור רגישות העניין, נדרש אישורו של מנהל הרדיו לקידום תכניות של ערוצי הטלוויזיה השונים, לרבות תכניות הערוץ הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully