וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ תוכל להמשיך לשדר פרסומות וחסויות שנה נוספת

אמילי גרינצווייג

10.5.2010 / 14:26

הוראת השעה, המסדירה את סוגיית שידורי החסות ותשדירי השירות בתחנה הוארכה בשנה נוספת. הכנסות גלי צה"ל מפרסום עומדות על כ-17 מיליון שקל

גלי צה"ל תוכל לשדר פרסומות וחסויות תמורת תשלום במשך שנה נוספת, כך החליטה היום ועדת הכלכלה של הכנסת. הוראת השעה, המסדירה את הנושא, הוארכה בשנה אחת, על פי הצעתו של יו"ר הועדה חבר הכנסת אופיר אקוניס, ולא בשנתיים כפי שהוצע בהצעת החוק של משרד הבטחון.

גלי צה"ל מכניסה מדי שנה כ-17 מיליון שקל מפרסומות. הוראת השעה, המסדירה את סוגיית שידורי החסות ותשדירי השירות בתחנה הצבאית, נחקקה בשנת 2005 לשנתיים ולאחר מכן, הוארך תוקפה עד ל-13 במאי 2010. בדברי ההסבר להצעת החוק, המבקשת להאריך את הוראת השעה, נאמר כי הדבר נועד כדי לבחון את ההשלכות הכלכליות של המשך שידורי החסות בתחנה במתכונת הנוכחית או באחרת.

ח"כ ישראל חסון (קדימה) הסביר כי " זוהי תחנה של הצבא שפועלת כתחנה ציבורית ואינה כפופה לרגולציה או כללים שהם, אך היא עוסקת כחברה כלכלית לכל דבר ועניין. כאשר 17 מיליון שקלים מתוך תקציב של 40 מיליון שקל מגיעים מפרסום, עולות שאלות כבדות בדבר תכלית קיומה ואופיה הרצוי. על כן, החלטנו שאין להיעתר לבקשת משרד הביטחון במלואה ואישרנו את הארכת הוראת השעה לשנה בלבד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully