וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי בתי

אמילי גרינצווייג

10.5.2010 / 19:44

האם אמנון נדב יצטרך לעזוב את תפקידו כיו"ר הרשות השניה בגלל שבתו עובדת ברדיו 99fm? נדב ממילא אינו עוסק ברדיו האזורי משום שהיה יו"ר דירקטוריון רדיוס

סימן שאלה מרחף מעל המשך כהונתו של אמנון נדב כיושב ראש הרשות השניה. ערב מינויו התחייב נדב, כי בתו, המועסקת ברדיו האזורי בשרון 99fm, המפוקח על ידי הרשות השניה, תתפטר מתפקידה כמפיקה בתחנה.

אלא שבתו של נדב טרם התפטרה מעבודתה והיום הוא אף פנה לוועדת שפניץ, המאשרת את המינויים בשירות הציבורי והודיע כי אינו עומד בהתחייבות וכי בתו החליטה להחזיק בעבודתה ברדיו 99fm. במכתב כתב נדב כי הוא מוכן לעמוד במגבלות של ניגוד אינטרסים כשמדובר ברדיו 99fm ורדיו בכלל.

עם מינויו של נדב לתפקיד הוחלט כי ממילא הוא לא יעסוק בפיקוח על הרדיו, זאת מאחר ששימש כיושב ראש דירקטוריון רדיוס. את מקומו כיושב ראש הרשות השניה לרדיו ממלא דר' אילן אבישר, המשנה ליושב ראש הרשות השניה.

ברשות השניה אישרו כי התבצעה פנייה של נדב לועדת שפניץ, אמנון נדב אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אין לי שום כוונה להיות העדפה על פני בתי, אני את שלי בתקשורת עשיתי והיא רק בתחילת דרכה. כאב לבת ברור לי שהקריירה התקשורתית שלה עדיפה על זו שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully