וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינוכית לא תשנה סעיפים שנויים במחלוקת במכרז למשרד יח"צ

אמילי גרינצווייג

12.5.2010 / 14:46

במסמך שנשלח למשרדי היח"צ הובהר כי טח"י לא תחזור בה מהדרישה לעשרה פרסומים אודותיה בתקשורת מדי חודש ומסעיפים אחרים במכרז, עליהם קובל האיגוד ליח"צ ודוברות

הטלוויזיה החינוכית משיבה על הטענות שהעלה האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות לפיו המכרז שפירסמה אינו הוגן. במסמך שאלות ותשובות מטעם רכזת ועדת המכרזים שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה מבהירה החינוכית כי לא תחזור בה מדרישותיה בנוגע לסעיפים עליהם קבל האיגוד.

על טענת האיגוד כי הדרישה לפיה מחוייב גוף הדוברות בלפחות ב-10 פרסומים בחודש בעיתונות (לסוגיה) ובמדיה האלקטרונית, הינה "מוזרה" וכי אין לעוסקים ביחסי ציבור שליטה על התקשורת וההחלטה על פרסום ידיעה היא של העיתונאים עצמם, משיבה החינוכית כי הדרישה הנה מידתית וסבירה: "אך טבעי הוא" נכתב במסמך, " כי מקום בו מבקשת הטח"י לרכוש שירותי דוברות ויחסי ציבור תעמוד על קבלתם של אותם השירותים בפועל" כן צויין כי זוהי "דרישה עניינית, מידתית, סבירה וראויה".

לטענה כי הדרישות להגשת תוכנית אסטרטגית מפורטת, במקומה של תוכנית עבודה תעניק יתרון בלתי הוגן למציעים אשר מכירים מקרוב את הטלוויזיה החינוכית, מובהר במסמך כי הכוונה לא היתה למצגת מפורטת אלא "מצגת בה יציג המציע עקרונות בלבד לגבי כל אחד מהנושאים שהתבקש וזאת בכדי להתרשם מהיצירתיות של המציע וכיווני המחשבה, שלכך לא נדרשת היכרות מעמיקה עם הטח"י" כן, נאמר כי לא מדובר בדרישה חדשה אלא בכזו הופיעה גם במכרזים קודמים.

בנוסף נטען על ידי איגוד יחסי הציבור והדוברות כי התנאי לפיו על המתמודדים במכרז להיות גוף משפטי מאוגד ורשום הנו מפלה ועל כן מהווה הפרה של חוק יסוד חופש העיסוק. על לכך משיבה החינוכית כי היא עומדת על דרישת סף זו, וכי כלל: "קריטריון של רישום הינו קריטריון חוקי ותואם את הסמכות הקבועה לועדת המכרזים בתקנות חובת המכרזים, וכן הופיע במכרזים אחרים שפרסמה המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully