וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 יחבור לשופרסל להפצת משקפי תלת מימד

אמילי גרינצוויג

13.5.2010 / 6:45

המשקפיים, שישמשו את הצופים בסצינת הפתיחה של העונה החדשה, של "הישרדות" ימכרו תמורת שקל אחד ב-180 סניפי הרשת ברחבי הארץ

ערוץ 10 חתם עם רשת שופרסל על הסכם הפצה ארצי של משקפי תלת מימד, לקראת תחילת העונה הרביעית של "הישרדות". מיליון זוגות משקפי תלת מימד ממותגים "הישרדות אולסטארס" יופצו בלעדית ב- 180 סניפי הרשת ברחבי הארץ, תמורת שקל לזוג משקפיים.


פרק הבכורה של "הישרדות" יפתח בסצנת תלת מימד ייחודית וערוץ 10 הזמין עבור הצופים מיליון זוגות משקפי תלת מימד, שיופצו באופן בלעדי רק בסניפי רשת שופרסל (שופרסל ביג, שופרסל דיל, שופרסל שלי). קמפיין הפרסום לרכישת משקפי התלת מימד והמכירה עצמה יחלו היום (חמישי), כשלושה שבועות לפני ההשקה ושידור פרק הבכורה, ביום ראשון ה- 6 ביוני בשעה 21:00.

רכישת המשקפיים תתבצע בשתי דרכים: על ידי קבלת קופון סלולרי למימוש בכל אחד מסניפי רשת שופרסל, קופון שיתקבל עם שליחת SMS עם מילה "תלת" למספר 7272, או באופן ישיר בקופות באחד מסניפי הרשת.

מסקר שנערך ע"י ערוץ 10 התברר שהרוב המוחלט של בני הנוער (80% מגילאי 12-18) מביע עניין רב בקבלת זוג משקפיים שיאפשרו צפייה בסצנת התלת מימד וכי בקרב בני הנוער שצפו בעונות הקודמות של "הישרדות" רמת העניין מגיעה כמעט ל 90%.

נתי דינר, סמנכ"ל השיווק של ערוץ 10 מסר: "אנחנו רוצים שמשקפי התלת מימד של "הישרדות" יגיעו לכל בית בישראל ולאפשר לכל בית אב להשיג יותר מזוג משקפיים אחד ולכן אנו שמחים לשתף פעולה עם שופרסל, רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בה עוברים כמיליון וחצי איש ואישה בשבוע.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully