וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לשורשים

סוכנויות הידיעות

13.5.2010 / 13:58

חיים סבן רוכש מחדש את זיכיון פאוור ריינג'ר מוולט דיסני. סבן עשה את הונו ממכירת רשיונות לשידור הסדרה על גיבורי העל ביפן בשנות התשעים

חיים סבן, איל המדיה והישראלי לשעבר, רוכש בחזרה את סדרת הפאוור ריינג'רס מענקית הבידור האמריקאית וולט דיסני, בתקווה להשיב את ימי התהילה של הזיכיון.

סבן עשה את הונו על ידי מכירת רישיונות לשידור הפאוור רייג'רס ביפן בשנות התשעים. סבן מכר את הנתח שלו בנכסי ערוץ פוקס פמילי, אשר כלל את הפאוור ריינג'רס, לדיסני בעסקה בה הרוויח כ-1.5 מיליארד דולר.

כעת, סבן מעוניין לרכוש שוב את גיבורי העל בחליפות הצבעוניות. סבן מצויד בעסקת הפצה לשדר פרקים חדשים וישנים בערוצי ניקולודיאון וניטונס. בנוסף, ישנן תוכניות להשיב את סרטי הפאוור ריינג'רס למסכי הקולנוע לראשונה בתקופה של למעלה מעשור.

"אנחנו מאמינים שנוכל להכניס הרבה יותר אנרגיה והתרגשות לזיכיון הפאוור ריינג'רס", אמר אלי דקל, נשיא חטיבת סבן ברנד שנוסדה בשבוע שעבר בעלות של 500 מיליון דולר. "אנחנו מרגישים שיש עדיין מקום למותג לשוב ואף לצמוח".

פרטי עסקה הרכישה של זיכיון הפאוור ריינג'רס מדיסני לא פורסמו. "מנקודת המבט שלנו, הפאוור ריינג'רס פשוט לא מתאימים לאסטרטגיית התוכניות ארוכת הטווח של מותג דיסני", אמר דובר דיסני ג'ונתן פרידלנד.

העונה ה-18 של הפאוור ריינג'רס תשודר בערוץ ניקולודיאון ובערוץ ניקטונס באביב הבא. חלק מהפרקים הישנים של הסדרה, הכוללת כ-700 פרקים עד כה, ישודרו בניקטונס מאוחר יותר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully