וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את לולי שוסטר

וואלה! ברנז'ה

13.5.2010 / 16:27

מנהלת לוח תכניות בערוץ 9

גיל: 44

מה בעצם אני עושה? הדבר הראשון שאני עושה כל בוקר (אפילו לפני קפה של הבוקר) – פותחת את המייל עם רייטינג של יום לפני. כל בוקר במתח, כי רייטינג זה בעצם תוצאה של עבודה יום-יומית: בניית לוח שידורים, בחירה ושיבוץ של תכניות רכש (אסור לטעות!), עבודה מול מחלקות פרומו, מכירות ושיבוץ, קידום תכניות במדיות שונות. ערוץ 9 משודר גם ברוסיה וארה"ב/אוסטרליה במתכונת קצת שונה, ותפקידי לבנות 2 לוחות שידורים נוספים לטריטוריות אלה.

השכלה: תואר שני בפילולוגיה באוניברסיטת וילנה (ליטא)

תפקידים קודמים: התחלתי לעבוד במדיה בשפה הרוסית ב-1991 (שנתיים אחרי העלייה): עיתון "ורמיה" שהקים אדוארד קוזנצוב, עיתון "וסטי" בהנהלת יוליה שמאלוב-ברקוביץ'. ב"וסטי" מילאתי במשת תקופה ארוכה תפקיד של מנהלת הפקה במחלקת פרסום. פה ושם השתתפתי במספר קמפיינים פרסומיים כדוגמנית.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה? פתחה לי דלת בתחום הטלוויזיה יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (המנכ"לית הראשונה של ערוץ 9 והיום חברת כנסת מטעם קדימה). וכל מה שאני עושה היום – בזכות לאוניד בלחמן (מנכ"ל ועורך ראשי של ערוץ 9).

איפה את בעוד 5 שנים? טוב לי כאן. אני מאחלת חיים ארוכים לערוץ 9

פרגני למתחרים: ערוץ 9 מתמודד עם תחרות קשה מאוד: גם מול ערוצים ישראלים וגם מול אין ספור ערוצים זרים שמשדרים בשפה הרוסית. יש דברים ללמוד.

מה אוכלת לצהריים? באמצע שבוע - משהו מינימאלי מהבית או מבתי קפה בסביבה. בסופי שבוע - בשרים או דגים על האש בגינה, פרות ים, מאוד אוהבת סושי (גם להכין).

צילום: שי אוקנין)



------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

לולי שוסטר. ערוץ 9, שי אוקנין
לולי שוסטר/שי אוקנין, ערוץ 9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully