וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סבן עשוי לרכוש את השבועון "ניוזוויק"

סוכנויות הידיעות

15.5.2010 / 15:32

סבן סיפר בראיון לוול סטריט ג'ורנל, כי 70 גורמים מתעניינים ברכישת המגזין: "כבר התעניינתי ברכישתו לפני שנתיים; זו עשויה להיות הזדמנות השקעה"

איש העסקים הישראלי לשעבר, חיים סבן, שוקל לרכוש את השבועון האמריקאי הוותיק "ניוזוויק" אשר הועמד למכירה בשבוע שעבר.

בראיון לעיתון "וול סטריט ג'ורנל" שפורסם ביום רביעי, אמר סבן כי התעניין כבר לפני שנתיים ברכישת המגזין, אולם פנייתו באותה עת נדחתה על ידי הבעלים של "ניוזוויק" - מו"לית העיתונות וושינגטון פוסט. "תהיה זו רשלנות אם לא אשוב ואבחן את האפשרות לרכוש כעת, אך העולם השתנה באופן משמעותי בשנתיים החולפות, ולא לטובה", אמר סבן בראיון ל"ג'ורנל".

סבן אמר בראיון כי קיבל השבוע את המידע הפיננסי על "ניוזוויק" מהבנקאים של המגזין, אשר אמרו לו כי לא פחות מ-70 גורמים גילו עניין ברכישת השבועון. "כאשר מותג כמו 'ניוזוויק' מועמד למכירה, אנשים שיש להם מספיק כסף ושרוצים להשפיע על מה שמתרחש בעולם, מוכנים לשלם את המחיר", אמר סבן. "אם נאמין שזו הזדמנות השקעה אז נבצע את המהלך, ואם לא נאמין שזו הזדמנות, אז לא".

סבן שהונו מוערך ביותר משלושה מיליארד דולר, הביא לעולם המערבי את ה"פאואר ריינג'רס", ועשה הון מפיתוח ומכירת ערוץ "פוקס פמילי" ביחד עם ניוז קורפ. השבוע הודיע סבן על רכישתו בחזרה של זיכיון פאוור ריינג'רס.

מו"לית העיתונות האמריקאית וושינגטון פוסט, המוציאה לאור את העיתון באותו שם, הודיעה מוקדם יותר החודש על כוונתה למכור את השבועון "ניוזוויק" אשר נוסד בשנת 1933, ונמצא בבעלות וושינגטון פוסט מאז שנת 1961.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully