וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן שריר עוזב את מעריב

אמילי גרינצווייג

16.5.2010 / 12:39

במסגרת השינויים בקבוצת המגזינים של מעריב, פוטר שריר לאחר כחמש שנים בעיתון. עודד מרום מונה לעורך מעריב לנוער ומעריב לילדים

מורן שריר פוטר ממעריב. שריר, עורך המדור "עיקר החדשות" במגזין רייטינג, קיבל היום הודעה על סיום תפקידו, לאחר חמש שנים בהן כתב וערך בעיתון. בעבר שימש שריר גם כתסריטאי בערוץ הבידור. עוד עזבו את המגזין: מבקר המוזיקה דודו כהן שהודיע על עזיבתו לאחר שמונה וחצי שנים בתפקיד והכתבת רחלי רוטנר שעוזבת אחרי שש שנים.

מורן שריר מסר בתגובה: "טבעי שהעיתון במסגרתו החדשה ימשיך בלעדיי. ביי, לוזרים". ממעריב נמסר: "אנחנו מאחלים למורן כל טוב והצלחה בהמשך דרכו". דודו כהן מסר: המחשבה לעזוב את 'רייטינג' מתבשלת בי כבר תקופה ארוכה, גם בגלל תחושת מיצוי וגם בגלל רצון להתפנות לעבודות האחרות שלי. זה הזמן להודות ליובל נתן, מני אבירם, ירון טן ברינק, דבורית שרגל ואליאב גולדפריד על המקצועיות, האנושיות והבית החם שנתנו לי לאורך השנים".

בעקבות מינויו של צרפתי לעורך "רייטינג", הודיע היום מעריב על סבב מינויים ב"מעריב לנוער". סגן העורך עודד מרום יקודם לתפקיד עורך השבועון ועורך מעריב לילדים. מרום כיהן בשנתיים האחרונות כסגנו של צרפתי.

לתפקיד סגן עורך "מעריב לנוער" מונתה אפרת ליפשיץ, שעובדת בקבוצת מעריב כשלוש שנים. בשנתיים האחרונות שימשה כעורכת האופנה ב"מעריב לנוער"', וקודם לכן שימשה שמפיקה וכתבת במגזין "ביג טיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully