וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רביבו ישמש מנכ"ל מגזין האופנה BELLE

אמילי גרינצווייג

16.5.2010 / 13:34

המגזין צפוי לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שקבע כי עליו לשנות את שמו, בעקבות תביעה של נציגי מגזין האופנה הצרפתי ELLE

כדורגלן העבר חיים רביבו ישמש מנכ"ל בפועל של מגזין האופנה BELLE. רביבו, שותפו של ג'קי בן זקן בבעלות על המגזין, יוביל את שיווק המגזין והפיתוח העסקי שלו.

המגזין צפוי לערער על החלטת שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב יהודה זפט, שהורה לשנות את שמו בעקבות תביעה של מגזין האופנה הצרפתי ELLE המופץ גם הוא בישראל, שטען להטעיית הצרכן. בהחלטת השופט נכתב: "המשיבים רשאים להמשיך ולהוציא לאור מגזין אופנה בשם שאינו פוגע בזכויות המבקשת בסימן ELLE".

מהנהלת מגזין BELLE נמסר: "המילה "בל" נבחרה בשל המשמעות שלה בצרפתית, "אישה יפה". בנוגע לטענת האיכות הזהה, המגזין הישראלי אכן עומד בסטנדרטים בינלאומיים והוא מעורר עניין רב בישראל וקשה לנו להאמין שבית משפט בישראל יאשים מישהו על תו איכות. אנו משוכנעים שההליך המשפטי יסתיים ברוח טובה וכי אנו נמשיך לספק לקוראינו הישראליים חווית אופנה באיכות שלא נראתה עד היום בארץ".

BELLE ראה אור לראשונה לפני כחודש. בעריכת טלי ברזילי-זוננפלד, שהייתה בעבר כתבת כלכלית במעריב וכיהנה כעורכת הראשית של רשת המגזינים SBC.

רביבו מסר: "עולם האופנה הישראלי יצא בשנים האחרונות את גבולות הארץ והיום מעצבים ישראלים מצליחים בבירות העולם, גם לישראל מגיע לקבל איכות בינלאומית ואני בטוח כי המגזין יעורר את התעשייה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully