וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה ו-EllaComm משיקות ערוץ אינטרנטי לצעירים

אמילי גרינצווייג

16.5.2010 / 18:28

ערוץ UGLY TV, המיועד לצעירים בני 14-25, עולה בהשקעה של מיליון שקל ויוטמע במערכת מקושרים. במהלך השנה הקרובה יופץ הפרויקט גם לזירה הבינלאומית

EllaComm ו-וואלה! משיקים את UGLY TV - ערוץ וידאו אינטרנטי לצעירים. ערוץ הטלוויזיה UGLY, יעלה מחר (שני) לשידור באינטרנט בפלטפורמה ייעודית שנבנתה במקושרים, הרשת החברתית מקבוצת וואלה!. הערוץ כולל תוכניות רכש מרחבי העולם לצעירים בגילאי 14-25 ומשדר 24 שעות ביממה.

בין התוכניות בערוץ ישנם מותגי תוכן מהעולם: "הפי טרי פרנדס", "הדודסונים", "דאבל דה פיסט", "סופר שטחיות" והסדרה "אבות אבודים". בנוסף, ניתן יהיה לצרוך חלק מתכני הערוץ גם במתכונת VOD ובהמשך גם באמצעות מכשיר הסלולר.

הגישה לערוץ TV UGLY הינה בחינם ואינה מחייבת רישום למקושרים. עם זאת, משתמשים רשומים ברשת החברתית שיכנסו לערוץ, ייהנו מפיצ'רים חברתיים: תמונתם תופיע לצד חלון הווידאו, הם יוכלו להכיר גולשים הנמצאים באותו זמן בערוץ, לשוחח עמם ולשלוח פוסטים שיופיעו בזמן אמת לכל הצופים בערוץ. בנוסף, משתמשים רשומים יוכלו להגיב על תכנים וחבריהם יעודכנו על כך.

UGLY TV הוא יוזמה של חברת EllaComm, המתמחה בייבוא ערוצי טלוויזיה לישראל. זהו הערוץ הראשון המופק על ידי החברה. זהו הערוץ הראשון שפותח במיוחד לפלטפורמת האינטרנט בישראל. ההשקה הראשונית של הערוץ הינה בישראל כאשר במהלך השנה הקרובה יופץ הפרויקט גם לזירה הבינלאומית.

מ-EllaComm נמסר: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם וואלה! ושמחים להיות חברת התוכן הראשונה אשר מעלה ערוץ טלוויזיה המופק כולו לאינטרנט ומשדר 24 שעות ביממה. אנחנו רואים בכך יריית פתיחה לגל הבא של הטלוויזיה ומקווים כי הקונספט הייחודי והחדשני של UGLY יהפוך לשם דבר בקרב קהל היעד בארץ ובעולם".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "השילוב בין תכני Ugly לבין יכולות האינטראקציה החברתית הקיימות במקושרים יוצר סביבה דינמית עם חוויית משתמש ייחודית שאינה קיימת בפלטפורמות אחרות באתרים ישראלים. כמו כן, הערוץ מאפשר למפרסמים שלנו לבצע פרסום ממוקד בווידאו לקהל יעד צעיר, אשר האינטרנט הינו המדיום הטבעי שלו לצריכת תכני טלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully