וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאר תקשורת נסוגה מעסקת אביב גלעדי

אופיר בר-זהר

16.5.2010 / 19:24

החברה הודיעה לבורסה כי לא תרכוש את חלקו של גלעדי בזכיינית ערוץ 2 רשת, זאת בשל התנגדות מחזיקי האג"ח שלה

אביב גלעדי לא ימכור מניותיו ברשת : פולאר הודיעה לבורסה לפני שעה קלה כי לא תשלים את העסקה עקב התנגדות מחזיקי האג"ח של החברה. כזכור, גלעדי ופולאר הסכימו על מכירת 20% של גלעדי ברשת תמורת שקל אחד, ובנוסף לכך שפולאר תיקח על עצמה ערבויות בגובה כמה מיליונים.

הדבר מסבך את שני הצדדים: גלעדי מעוניין להיפטר ממניותיו ברשת על מנת שיוכל להגדיל את אחזוקתיו בתחום הערוצי הכבלים והלוויין, ואילו רשת מעוניינת שגלעדי ייצא מהחברה מאחר ואינו מוכן להזרים אליה כסף. בנוסף, כל עוד גלעדי מחזיק במניות רשת, רשת נמצאת בבעיה מבחינת רצונה להקים את הערוץ הים תיכוני החדש. יש לזכור גם כי בין הצדדים יש "דם רע" וחילוקי דעות מהותיים בנוגע לניהול החברה. ייתכן והעסקה לא היתה יוצאת אל הפועל בכל מקרה בשל התנגדות בעלי המניות האחרים בה, אשר רצו להיות משוכנעים כי פולאר מוכנה למלא את חלקה בהתחייבויות לחברה ובצורך להזרים לה כסף.

לפי העסקה שבוטלה, פולאר היתה אמורה לרכוש את החברה תמורת שקל, כאשר תקבל החברה זכות להחזר על הלוואותיו של גלעדי לרשת בגובה של 19.5 מיליון שקל (כולל ריבית). כלל הסכום שהלוו בעלי המניות לזכיינית מסתכם ב-107.8 מיליון שקל.

כל עוד לא יימצא קונה חדש מצב הבעלות יישאר עם 51% לעופר מדיה (עידן עופר ואודי אנג'ל), 20% לאביב גלעדי, 16% למיכאל שטראוס ו13% לפולאר תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully