וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משבר הפרומואים בין רשת וקשת יפגע בכל התכניות המשודרות"

אמילי גרינצווייג

18.5.2010 / 13:58

כך אומרים אנשי טלוויזיה בכירים. בשל חילוקי דעות בין רשת לקשת על אורך הפרומואים שתשריין כל זכיינית לזכיינית המתחרה, הפסיקה רשת לשדר פרומואים לתכניות של קשת. הרשות השניה הודיעה כי תתערב

"הפסקת הסכם הפרומואים הצולבים, בין זכייניות ערוץ 2, יפגע ברייטינג הן של התוכניות בערוץ והן של משדרי חברת החדשות של ערוץ 2", כך אומרים בכירים בתעשיה. לדבריהם ההחלטה לא לשדר פרומואים לזכיינית מתחרה הינה מופרכת וישנן תוכניות שבגלל השיבוץ שלהן לא יזכו כלל לחשיפה בפרומו.

כפי שפורסם אתמול (שני) בידיעות אחרונות, בעקבות בקשתה של קשת לצמצם את כמות הפרומואים הצולבים אותן משדרות שתי הזכייניות (קשת לתכניות של רשת ולהפך), החליטה רשת על הפסקת שידור הפרומואים באופן גורף. אתמול, לא שידרה רשת פרומואים לתכניות של קשת. שידור הפרומואים הצולבים נהוג בערוץ 2 מזה 15 שנה. חשוב להדגיש כי מטבע הדברים הנפגעת העיקרית מצמצום זמן הפרומואים הצולבים היא רשת, שתקבל פחות חשיפה במשדרים עתירי הרייטינג של קשת.

החלטה זו של רשת נובעת בין היתר מהמתיחות הקיימת לאחרונה בין הזכייניות. גורמים ברשת טוענים מזה תקופה ארוכה כי בקשת מנסים לחבל בשידוריה. כך לטענת גורמים בזכיינית שובצו בערוצי הנישה של קשת ביפ ו-24 תכניות עתירות צפיה מול עונות חדשות שהשיקה רשת.

הרשות השניה הודיעה כי היא בודקת את הנושא מול הזכיינים. "במידה ולא יהיו הסכמות, ההחלטה תהיה בהתאם לסמכות מנכ"ל הרשות השניה תוך שקילת האינטרס של הצופים".

מקשת נמסר: "במטרה לצמצם את הזמן הלא תכניתי בשעות הפריים של ערוץ 2 פנינו כבר בפברואר לרשת במטרה להחליט על מהלך משותף והדרגתי, הפנייה לא זכתה למענה. כעת שוב בחרה רשת להתנהל אחרת ובצעד חד צדדי להסיר לחלוטין את הקדימונים המשודרים אצלם של תוכניות קשת".

מרשת לא נמסרה תגובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully