וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדנציה של פרננדז יוצאת לדרך עם ערוץ הספורט

הערוץ ישדר שורה של משחקי ידידות לקראת גביע העולם, בהם גם טבילת האש של מאמן הנבחרת מול אורוגוואי וצ'ילה

ערוץ הספורט פותח את חגיגות המונדיאל, שיחלו רשמית ב-11 ביוני בדרום אפריקה. כבר ביום הרביעי הקרוב ישודר ב- LIVE5+ משחקה של נבחרת ארצות הברית מול צ'כיה ובהמשך ישודרו משחקיהן של יפן מול אנגליה, שוויץ נגד איטליה, צרפת – קוסטה ריקה, דרום אפריקה – דנמרק ומשחקים נוספים. שני משחקי הבכורה של המאמן לואיס פרננדז עם נבחרת ישראל, נגד אורוגוואי וצ'ילה, ישודרו בערוץ ספורט 5.

משחקיה של ישראל יהיו הראשונים של לואיס פרננדז כמאמן הלאומי. ספורט 5 ישדר את שני המשחקים, כשהמשחק הראשון, נגד נבחרת אורוגוואי, ישודר בלילה שבין רביעי לחמישי הקרוב, החל מהשעה 2:30 לפנות בוקר, והמשחק השני, מול צ'ילה, ישודר ב-31 במאי, יום שני, החל מ-5:00 בבוקר.

במשחקי ההכנה ייקחו חלק מספר נבחרות מובילות, ביניהן נבחרת אנגליה, החולמת על זכייה בטורניר כבר 46 שנה, אלופת העולם איטליה וסגניתה צרפת. נבחרת מסקרנת לא פחות, היא הנבחרת המארחת של הטורניר, נבחרת דרום אפריקה.

משחק ההכנה הראשון יפגיש את ארצות הברית עם צ'כיה וישודר ב-LIVE5+ בלילה שבין שלישי לרביעי הקרוב בשעה 3:00 לפנות בוקר. באותו הערב, החל מהשעה 22:00, ישודר גם המשחק בין סגנית אלופת העולם, צרפת, נגד נבחרת קוסטה ריקה.

משחקי הכנה נוספים שישודרו ב-LIVE5+: דרום אפריקה – קולומביה ביום חמישי בשעה 21:35. ארצות הברית – טורקיה בשבת החל מהשעה 21:00, יפן – אנגליה ביום ראשון החל מ-15:15. חמישה ימים לפני תחילת המונדיאל ישודרו משחקי ההכנה האחרונים, בין איטליה לשוויץ, בשבת ה-5 ביוני החל מ-21:45, ובין דרום אפריקה לדנמרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully