וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שניה מפרטי

אמילי גרינצווייג

25.5.2010 / 17:01

חוק השידורים המפוצל יוגש כהצעת חוק פרטית של יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ אופיר אקוניס לאחר ששר האוצר משך אתמול את ההצעה

ח"כ אופיר אקוניס, יו"ר ועדת הכלכלה יניח את חלקו הראשון של חוק השידורים, כהצעת חוק פרטית. אתמול החליט שר האוצר למשוך את הצעת החוק בעקבות הפיצול.

במכתב שהעביר היום ח"כ אקוניס לשר האוצר, יובל שטייניץ, כתב כי טרם משיכת החוק, הגיעה ועדת הכלכלה "ליישורת האחרונה בחקיקת החלק הראשון שלה", וכי משיכתו מהווה "עיכוב מיותר בהרחבת הפלורליזם והשיח הציבורי בישראל".

אקוניס כינה את כוונת האוצר להקמת צוות הבין משרדי לבחינת הצעת החוק, חודשים לאחר הנחתה, "תמוה" וטען כי "מדובר בפגיעה חמורה בכנסת, ובחבריה ובחרי ועדת הכלכלה".
בהתאם לכך, ביקש מהשר לחזור בו ממשיכת החוק ולתמוך בפיצול החלק הראשון שעניינו המעבר משידור בזכיונות לשידור ברשיונות, זאת "לטובת הציבור כולו".

ממשרד האוצר נמסר כי המשרד "יבחן את התועלת לצופים מהמהלך ובהתאם תגובש עמדתו.בכל מקרה, כאשר הצעת החוק תגיע לועדת השרים לענייני חקיקה, תגיש הממשלה את התייחסותה".

ח"כ יוליה שמאלוב ברקוביץ' הודיעה כי בכוונה להצטרף כיוזמת להצעתו של ח"כ אקוניס, זאת על מנת "לפעול להצלת הטלוויזיה המסחרית באופן שיוכל לייצר לה אופק להמשך. עם זאת אני עומדת על כך שיש לבצע רפורמה כוללת בשוק הטלוויזיה הכוללת את כל מרכיבי התקשורת במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully