וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנים אוחזין

אמילי גרינצווייג

25.5.2010 / 18:34

דורלי אלמגור, ראש מנהל ההסדרים והיועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלווין התפטרה. ניצן חן: אלמגור נהגה בניגוד לכללי מנהל תקין. אלמגור בתגובה: "לא נגררת להשמצות, מקווה שהמבקר ימצה את הבדיקה עד תום"

דורלי אלמגור, ראש מנהלת ההסדרים והיועצת המשפטית של מועצת הכבליים והלווין הודיעה על התפטרותה. התפטרותה של אלמגור באה לאחר עימות ממושך בינה להין יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן שלווה בתלונות הדדיות על פעולות בלתי תקינות, שדווחו ליועץ המשפטי לממשלה, נציבות שירות המדינה, הנהלת משרד התקשורת ומבקר המדינה. בעקבות התלונות הודיע מבקר המדינה כי בכוונתו לערוך בדיקה במשרד התקשורת על מועצת הכבלים והלוויין.

אלמגור עובדת במנהלת כ-10 שנים וריכזה את ההסדרים של תחום הפקות המקור וההפקה הישראלית ונחשבת דמות מפתח במועצה בשנים האחרונות.



ניצן חן הגיב בחריפות על ההתפטרות : "אני סבור שבנסיבות שנוצרו מדובר בצעד מחוייב במציאות, לא נותר לי אלא לאחל לגברת אלמגור הצלחה בהמשך דרכה המקצועית. הגב' אלמגור, שכהונתה כיועצת המשפטית של המועצה עמדה בסתירה להנחייתו המפורשת של היועץ המשפטי לממשלה, נהגה במשך תקופה ארוכה בניגוד לכללי מנהל תקין ובניגוד גמור לכללי התקשיר, תוך שהיא מנסה להכתיב למועצה ציבורית החלטות בנושאי מדיניות ולכפות את דעתה גם בנושאים שאינם משפטיים. מסיבות השמורות עמה, בחרה הגב' אלמגור שלא להמתין לתוצאות הבדיקה בדבר טענותיה כלפי וטענותיי כלפיה ולהתפטר ואולם אין אדם נתפס בשעת צערו. התפטרותה באה רק בעקבות בקשתי מנציב שירות המדינה לפתוח נגדה בחקירה משמעתית ובהליך בדיקה באשר למידת התאמתה להמשיך ולכהן בתפקידה, וכן בעקבות פנייתי ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להסדיר את מתכונת הייעוץ המשפטי של המועצה. כל בר דעת מבין שחרף ההשמצות המפורטות במכתבה, התפטרותה של הגברת אלמגור נועדה להקדים תרופה למכה ולמנוע בירור הטענות כלפיה"

אלמגור על תגובת חן: לא נגררת להשמצות

דורלי אלמגור :"אין בכוונתי להיגרר להשמצות , המדובר בשלטון החוק ובהתרעות שלי על פעולות בלתי תקינות שדווחו ליועץ המשפטי לממשלה, לנציבות, להנהלת משרד התקשורת ומבקר המדינה זמן רב לפני שפנה ניצן חן לפני חודשיים לשינוי הייעוץ המשפטי הנהוג במנהלת מזה 10 שנים. אני מצפה שמבקר המדינה ימצה עד תום את הבדיקה".


מוש דנון, יו"ר איגוד המפיקים אמר על ההתפטרות כי "דורלי עשתה רבות למען היצירה הישראלית המקורית ועל כך מגיע לה תודה. אנו מצטערים שהתגלו חילוקי הדעות במועצת הכבלים והלווין ומקווים שהדברים יסתדרו מהר מאוד. המצב שבו המועצה מתנהלת עם חיכוכים מהסוג הזה הוא בלתי נסבל, ואני מקווה שניצן חן יתעשת וידע לנהג את הספינה כהלכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully