וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלונסקי על קול ישראל: "בכיינים ומנוהלים חרא"

27.5.2010 / 12:28

עימות קשה בין משה שלונסקי ויצחק טוניק לנועם גילאור בפאנל בנושא בתי ספר לתקשורת, שנערך הבוקר בכנס התקשורת הצעירה בחיפה

"משנה לשנה קשה לנו יותר למצוא אנשים מתאמים לשירות בגלי צה"ל", כך אמר הבוקר יצחק טוניק, מפקד גלי צה"ל בכנס חיפה לתקשורת צעירה.

בפאנל "בתי ספר לתקשורת – תואר מיותר או אלטרנטיבה לגל"צ" אמר משה שלונסקי, מפקד התחנה בעבר ומנהל החוג לתקשורת במכלל האקדמית עמק יזראל, כי הוא מזהה שהצעירים לא רוצים לעבוד קשה כיום וזו הבעיה הגדולה באיתור מועמדים ראויים לכלי התקשורת.

שלונסקי וטוניק התעמתו עם נעם גילאור, מנהל רשת ג' שטען כי העובדה שאין מי שיגן על השידור הציבורי, בעוד התחנה הצבאית נהנית מתמיכת משרד הביטחון, היא אבסורד. שלונסקי בתגובה: "אתם בכיינים ומנוהלים חרא".

חברי הפנאל העיתונאים יוסי עין דור ושגיא בשן, המלמדים בבתי ספר לתקשורת טענו כי לסטודנטים שבוחרים בלימודי תקשורת בלי רקע מוקדם אין סיכוי אמיתי להשתלב בעולם העיתונות כאשר תרבות גל"'צ היא התרבות השולטת. בשן אמר כי הוא יודע שאמצעי התקשורת יעדיפו איש יוצא גל"צ עם ניסיון ולא סטודנט שעסוק בסיום התואר הראשון. עין דור אמר עוד כי הסטודנטים לתקשורת שמשדרים רדיו במעגל סגור לא יכולים להתמודד מול הניסיון של חיילי גל"צ, שמחזיקים במשך שלוש שנים את הרדיו של המדינה.

עוזי ברוך, מנהל בית הספר לתקשורת של ערוץ 7, אמר כי חלק מתלמידי התקשורת הם לא יותר מעקרות בית משועממות שמגיעות לשמוע את המרצים. נציג האקדמיה בכנס, פרופסור גבי ויימן, טען כי מקצוע העיתונאות הוא מקצוע בדעיכה מתמדת ואינפלציית בתי הספר לתקשורת פוגעת במעמד המקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully