וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשורדים הידד! 300 אלף משקפי תלת מימד כבר נמכרו

אמילי גרינצווייג

30.5.2010 / 14:04

סמנכ"ל ערוץ 10 נתי דינר אמר במסיבת עיתונאים להשקת העונה החדשה של "הישרדות" כי בועדת המדרוג עומלים בימים אלה על מציאת פתרון לסוגית מדידת הצפיה בשידור התלת מימד

300 אלף זוגות משקפי תלת מימד כבר נמכרו במסגרת שיתוף הפעולה בין ערוץ 10 לשופרסל לקראת עליית עונת האול סטארס של "הישרדות", כך אמר היום נתי דינר, סמנכ"ל הפרוגרמינג והפרומו של ערוץ 10, במסיבת עיתונאים לרגל השקת העונה הרביעית של הישרדות. במסיבת העיתונאים הוצגו גם 16 המתמודדים בריאליטי.

דינר התייחס גם לנושא הקושי במדידת הרייטינג של סצנת פתיחת העונה שתשודר בתלת מימד ואמר כי העניין נמצא בטיפול מול ועדת המדרוג: "אנו דורשים מהם למצוא פתרונות". פרק הבכורה יפתח בסצנת תלת מימד בת עשר דקות אשר תביא בפעם הראשונה בארץ את חוויית ה – 3D לכל בית, בשלב זה לא ברור כיצד ימדד הרייטינג של 10 הדקות האלה, מכיוון שמכשירי הפיפל מיטר אינם ערוכים לקליטת התמונה בתלת מימד. הפקת הסצנה ארכה חודשיים ועלות הפרויקט כולו היא כמיליון וחצי שקלים. מלבד סצנת הישרדות בתלת מימד תשודרנה במהלך הפרק הראשון גם מספר פרסומות ב – D3.

"הישרדות אולסטארס" תושק ביום א' ה– 6.6, ותשודר בערוץ 10 מידי ראשון ושלישי בשעה 21:00. המתמודד האחרון שישרוד יזכה בפרס בשווי מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully