וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיב אלקטרוני

אמילי גרינצווייג

30.5.2010 / 15:45

מנכ"ל מעריב אוה מדז'יבוז' עדכנה את עובדי העיתון על השלמת העסקה לרכישתו: "רכיב הינו השותף האידאלי לו קיווינו, שותף אסטרטגי עם ההבנה הטכנולוגית הנדרשת במציאות החדשה"

"מדובר ביום משמח חשוב והיסטורי. הן לקבוצתנו והן לעולם התקשורת בישראל". כך כתבה אוה מדז'יבוז', מנכ"ל מעריב לעובדי העיתון בעקבות השלמת העסקה לרכישת מעריב על ידי זקי רכיב ביום חמישי האחרון. מדז'יבוז' הפליגה בשבחים לשותף החדש של נמרודי בבעלות על העיתון: "ד"ר רכיב הינו השותף האידאלי לו קיווינו, שותף אסטרטגי עם ההבנה הטכנולוגית הנדרשת במציאות החדשה, חזון המשולב עם האמונה ביכולת להצעיד אותנו לעבר העתיד והפלטפורומות החדשות. השילוב עם עופר נמרודי הינו שילוב מנצח אליו כולנו ייחלנו".

מדז'יבוז' אף הודתה למו"ל העיתון עופר נמרודי: "על הדבקות במטרה, על אי אמירת נואש גם ברגעים הקשים ביותר, על ההתעלמות מהמלעיזים ועל תעצומות הנפש והלב הרחב שהאירו את דרכינו גם ברגעים החשוכים ביותר".

עסקת מעריב הושלמה ביום חמישי האחרון. ד"ר זקי רכיב רכש את מלוא החוב של הקבוצה בסך 110 מליון שקל מבנק הפועלים וכמו כן הזרים 60 מיליון שקל לקבוצה. רכיב, שימונה ליושב ראש מועצת המנהלים, גם הודיע כי הוא רוכש מנאמני גוסינסקי את מניותיו בחברה תמורת כ-20 מיליון שקל.

בסיום דבריה פנתה מדזיבוז' לעובדי העיתון: " אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם, עובדי החברה שלא הרמתם ידיים בימים קשים, שתרמתם מזמנכם ומשכרכם ובחרתם כל יום מחדש גם בימים הפחות קלים בקבוצת מעריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully