וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החינוכית תשתף פעולה עם עמותת אור ירוק

אמילי גרינצווייג

30.5.2010 / 18:15

שיתוף הפעולה יכלול בין היתר תחרויות להפקת סרטוני בטיחות בדרכים. החינוכית רכשה גם סדרת דרמה אוסטרלית בנושא ותפיק שלוש תכניות חדשות של "זרקור"

הטלוויזיה החינוכית ועמותת אור ירוק הודיעו על שיתוף פעולה למאבק בתאונות הדרכים. פעילויות אלה ישמשו את מערכת החינוך, אשר בשנים האחרונות נאלצה לצמצם את הפעילות בנושא.

במסגרת שיתוף הפעולה, רכשה הטלוויזיה החינוכית את הסדרה האוסטרלית "מכת פתע", סדרה בת שמונה פרקים בהפקה אוסטרלית, העוקבת אחרי קורבנות תאונות דרכים. בנוסף, תפיק הטלוויזיה החינוכית שלוש תוכניות מיוחדות של "זרקור", בהנחייתה של גל גבאי, שיעסקו בהיבטים השונים של הנושא מנוקדת מבט ישראלית. בתוכניות יתארחו אנשי מקצוע מהמשטרה, מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מהאקדמיה, אם שכולה ונציגים מעמותת אור ירוק ובראשם שמואל אבואב, מנכ"ל העמותה. ספיישל השידורים למאבק בתאונות הדרכים ישודר בלופ בסוף השבוע של ה-18-19 ביוני.

שיתוף הפעולה יכלול גם תחרויות להפקת סרטוני בטיחות בדרכים. כרזות בנושא, שירים והצעות חוק אשר יקודמו בכנסת. הזוכים ישולבו בשידורי החינוכית. ח"כ חמד עמאר, יו"ר השדולה לבטיחות בדרכים בכנסת, הציע לקרוא לבני הנוער להגיש הצעות חוק בנושא. ההצעות שיבחרו - יוגשו על ידו להליכי חקיקה.

יפה ויגודסקי, מנכ"לית הטלוויזיה החינוכית מסרה: "מכת תאונות הדרכים שפוגעת ברבים מבתי ישראל, מחייבת אותנו, להעמיק את מודעות הציבור לקטל הבלתי נפסק בכבישים ולהלחם לצמצומו. במסגרת פעילותה המשותפת של הטלוויזיה החינוכית עם עמותת אור ירוק אשר מובילה את המאבק, נוכל לסייע למערכת החינוך להטמיע בקרב צופינו נוהג נכון כבר מהגיל הצעיר ".

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עמותת אור ירוק מברכת על שיתוף הפעולה עם הטלוויזיה החינוכית. מדובר בנדבך נוסף להעלאת המודעות בקרב הציבור במלחמה היומיומית בקטל בכבישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully