וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב האומה, בינוני

אמילי גרינצווייג

31.5.2010 / 14:17

תכנית הסאטירה של ליאור שליין לא תשודר הערב בגלל הארוע הקשה מול חופי עזה. בערוץ 10 בוטלה תכניתם של גיא מרוז ואורלי וילנאי ומהדורת החדשות תימשך עד 22:00

התכנית "מצב האומה" של רשת לא תשודר הערב, בעקבות הארוע הקשה בחופי עזה, במקומה תשודר התכנית "גיל ריבה עד הבית". בזכיינית לא הוחלט עדיין אם לשדר מחר את התכנית שכבר הוקלטה ביום ראשון וממילא תהיה לא רלוונטית, או אם להקליט מחדש חלקים מהתכנית, או לגנוז אותה לגמרי. מרשת נמסר: "החלטנו להתאים את לוח השידורים למצב ובהתאם לאירועי היום, ולשם כך הוחלט שלא לשדר את תוכנית הסאטירה והבידור "מצב האומה" .

חברות החדשות של ערוצים 2 ו-10 ישדרו היום ברציפות עד לשעה 21:30 במתכונת של גל פתוח. שידורי החינוכית בערוץ 2 בוטלו, וכן "אנשי היום" של רשת ו"תכנית חיסכון" של חברת החדשות. עוד בוטלו התכניות "נשות הטייסים" ולונדון וקירשנבאום של ערוץ 10. תכניתו של רפי רשף תימשך עד לשעה 19:00 ומהדורת חדשות 10 עם יעקב אילון ומיקי חיימוביץ' תחל לאחר מכן. מהדורת חדות 10 תימשך עד ל-22:00, אז תשודר התכנית "ערב טוב עם גיא פינס".

ערוץ 9 פתח קו שידורים ישיר בטלויזיה ובאתר האינטרנט www.zman.com, במסגרתו עולים לאתר תכנים הקשורים לאירועי היום. לאוניד בלחמן מנכ"ל ערוץ 9 ציין עוד כי:"אנו הערוץ הישראלי היחיד שמשדר למיליוני צופים מחוץ לגבולות ישראל ומקווים שנוכל לסייע בכך לשיפור ההסברה הישראלית בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully