וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי מועצת הרשות השניה מתייצבים לימין אמנון נדב

אמילי גרינצווייג

31.5.2010 / 16:54

במכתב לעו"ד טניה שפייניץ, יו"ר הוועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי, מביעים חברי המועצה את תמיכתם במציאת פתרון שיאפשר את המשך כהונתו של נדב כיו"ר

חברי מועצת הרשות השנייה מתייצבים מאחורי יושב ראש מועצת הרשות אמנון נדב. במכתב שהעבירו אל עו"ד טניה שפייניץ, יו"ר הוועדה לבדיקת מינויים בשירות הציבורי הביעו חברי המועצה את תמיכתם בנדב, שתפקידו נבחן כעת שוב על ידי הועדה מחשש לניגוד עניינים, זאת משום שבתו העובדת כמפיקה ברדיו 99 לא התפטרה מתפקידה, בניגוד להתחייבויותיו מלפני המינוי. ועדת שפניץ צפויה לדון בענינו של נדב ב-10.6.

במכתב, אותו יזמה חברת המועצה דליה זליקוביץ' ועליו חתומים כל 14 חברי המועצה, נאמר: "מונחת על שולחנך להחלטתך שאלת תקינות מינוי של יו"ר מועצת הרשות השניה אמנון נדב, חברי המועצה רצו להביע את תמיכתם במציאת פתרון שיאפשר את המשך כהונתו של נדב. במיוחד לאור התפקוד המשותף והתקין בין חברי המועצה ליו"ר". עוד כותבים חברי המועצה: "אנו מאמינים ביכולתו של נדב להוביל את המועצה בנבכי תפקידיה המורכבים ללא משוא פנים במיוחד לאור העובדה שהוא מנוע לטפל בכל הליך או החלט בנושא הרדיו במשך השנה הקרובה"

חברי המועצה הודיעו כי לא יתנו יד לסטייה מנורמות מחמירות ביותר בנושאים אלה של הטיפול ברדיו וכי המועצה נמצאת בתחילת דרכה ומן הראוי שתמשיך בתפקודה השוטף ללא זעזועים ועיכובים נוספים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully