וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "לא ארצה שבמשמרת שלי יתרסק שוק התקשורת"

אמילי גרינצווייג

1.6.2010 / 10:46

שר התקשורת שב והתייחס בכנס המרכז הישראלי לניהול להצעת החוק המתוכננת של משרדו למעבר משידור בזכיונות לרשיונות. ואמר כי בכוונתו להעביר את החוק במושב הכנסת הנוכחי

"אמרתי לפני שנה שאני מתכוון לעבור למשטר רשיונות כי השוק לא יוכל להחזיק, לא שיניתי את דעתי", כך אמר היום שר התקשורת משה כחלון בכנס ענף התקשורת של המי"ל. משרד התקשורת יפיץ בימים הקרובים תזכיר להצעת חוק למעבר לשידור ברשיונות בטלוויזיה המסחרית. בניגוד לחוק השידורים, אותו משך משרד האוצר לפני שבוע, הצעת החוק של שר התקשורת לא תכלול התייחסות לכבלים וללווין. "אולי חברה אחת תוכל להחזיק מעמד במשטר הזכיונות. לכן, לא ארצה שבמשמרת שלי יתרסק השוק הזה. החקיקה הזאת תצא ואעשה הכל כדי להעביר אותה אפילו במושב הזה כיוון שזה מה שנחוץ ודרוש לשוק הזה".

שר התקשורת גם ממשיך בהכנות להקמת רשות תקשורת. אתמול (שני) הופץ תזכיר החוק להקמת רשות התקשורת הופץ אתמול לעובדי משרד התקשורת ובימים הקרובים יופץ תזכיר החוק למשרדי הממשלה האחרים. השר כחלון אמר הבוקר כי ביקש להכניס לתזכיר מספר סעיפים שחשובים לו: קידום טובת הצרכנים, צמצום פערים ועצמאות תקציבים. "חשוב שרשות התקשורת לא תהיה תלויה במשרד כזה או אחר, התקציב שלה יונח בבסיס התקציב ושלא תהיה נתונה ללחצים ושינויים כמו חוק ההסדרים. אנחנו רוצים לייצר עצמאות מקסימלית לרשות תקשורת, כי אם לא תהיה לה עצמאות עדיף שישב שם שר".




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully