וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר שגיא עוזבת את קול ישראל

אמילי גרינצווייג

1.6.2010 / 12:28

כתבת המשטרה של רשת ב' הודיעה על עזיבתה, לאחר שתחום סיקורה קוצץ ומנהליה הודיעו לי כי תפסיק לסקר את היחידות הארציות של המשטרה

שיר שגיא כתבת המשטרה הארצית של רשת ב' הגישה הבוקר את התפטרותה למנהלי קול ישראל. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה קוצצו תחומי הסיקור של שגיא, ומנהליה הודיעו לה כי תפסיק לסקר את היחידות הארצית של המשטרה ואת המשרד לביטחון פנים.

שגיא עובדת בקול ישראל מזה ארבע שנים, תחילה כשדרית קווים בשירים ושערים ולאחר מכן ככתבת ספורט וכתבת בריאות. לפני כן שימשה כתבת בחדשות המקומיות של HOT. לאחר מכן הייתה כתבת בריאות של רשת ב'.

שגיא אישרה את דבר עזיבתה ונימקה את החלטתה בחילוקי דעות מקצועיים. מרשות השידור נמסר: "הנהלת הרדיו החליטה על שינויים במערך התפקוד של כתבי המשטרה. שינויים אלו לא היו לרוחה של שיר שגיא והיא הניחה הבוקר מכתב התפטרות. הנהלת הרדיו , כיבדה את בקשתה להפסקת עבודתה ב- 1.6.10, ומאחלת לה הצלחה בהמשך דרכה".


יו"ר ארגון זכויות השוטרים אושרה אסף פנתה היום למנכ"ל משרד רה"מ, אייל גבאי ומנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר ומחתה על עזיבתה של שגיא: "העובדה שכתבת המשטרה שיר שגיא הגישה את התפטרותה היום מראה את התנהלות מנהלי קול ישראל שקיבלו את התפטרותה. שיר הביאה באיכותה משב רוח מרענן."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully