וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המהדורות המקומיות ברשות קיבלו מכתבי פיטורים

אמילי גרינצווייג

1.6.2010 / 15:16

בסוף חודש יוני יפוג תוקפה של הוראת השעה המחייבת את HOT לשדר מהדורות מקומיות. ניצן חן: "נעשה הכל שהליך האישור להמשך שידור החדשות המקומיות יתבצע עד מועד הזמן הקבוע בחוק"

עובדי המהדורות המקומיות של רשות השידור קיבלו היום הודעה על סיום עבודתם ב-30 ביוני. במכתב הוסבר לעובדים כי בשל אי הוודאות באשר להמשך הפקת החדשות המקומיות על ידי רשות השידור תופסק עבודתם בסוף החודש.

בסוף חודש יוני יפוג תוקפה של הוראת השעה המחייבת את HOT לשדר מהדורות של חדשות מקומיות. כיום מפיקה רשות השידור את המהדורות המשודרות בערוץ הקהילתי 98 והיא מעסיקה כ-150 עובדים. שר התקשורת משה כחלון אמר ביום חמישי האחרון כי בקרוב יניח משרדו תזכיר להוראת שעה שתורה על המשך שידור מהדורת מקומיות.

יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין ניצן חן אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלווין יעשו הכל כדי שתזכיר הוראת השעה יהיה מוכן בשבוע הבא וההליך האישור להמשך החדשות המקומיות יאושר עד מועד הזמן הקבוע בחוק, בסוף החודש".

הממשלה תקבל את תזכיר הצעת החוק לשידור החדשות המקומיות כבר בשבוע הבא

מרשות השידור נמסר: "רשות השידור מפיקה את החדשות המקומיות עבור חברת HOT בחוזה בין הצדדים , החוק לשידור החדשות המקומיות המחייב את חברת הכבלים לשדר חדשות מקומיות יפוג 30.6.10. כיוון שהחוק עדיין לא עבר בכנסת וקיימת אי וודאות להמשך שידור החדשות המקומיות, רשות השידור נוקטת בהליך של סגירת החדשות המקומיות משום שאין ביכולתה לממן את הפקתן. כידוע שידור החדשות המקומיות ממומן מתמלוגים שמפרישות חברות HOT ו-yes למדינה, העובדים שקיבלו מכתבי פיטורין הם עובדים שגוייסו לצורך משימה זו".

דובר משרד התקשורת, ד"ר יחיאל שבי, מסר: "התזכיר להוראת השעה יופץ היום על ידי הלשכה המשפטית במשרדנו ותנתן ארכה של שבוע ימים לקבלת התייחסויות, בכוונת השר להגיש את התזכיר לממשלה בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully