וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשבסקי: "ללא מעבר לרשיונות, שוק הטלוויזיה יקרוס"

אמילי גרינצווייג

1.6.2010 / 18:11

מנכ"ל ערוץ 10 אמר היום ישנן שתי זכיניות על סף פשיטת רגל. מנכ"ל yes רון אילון: "במקום לתת שירות לציבור, המדינה מתעמרת בווסלים"

"התעשייה חולה, לא נראה לי שיש זכיין שמרוויח כסף ויש שתי זכייניות שהן על סף פשיטת רגל". כך אמר היום מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי בדיון המעבר לשידור ברשיונות בכנס התקשורת של המרכז הישראלי לניהול. "בעלי המניות של ערוץ 10 הפסידו למעלה ממיליארד שקלים אם לא יהיו רשיונות ולא יהיה אופק אני יכול לצפות קריסה של חברות טלויזיה. לכן זה למען הציבור ולמען התחרות". ורשבסקי כינה את ערוץ 1 פגר מת ואמר: "שלוש הזכייניות וגם הכבלים והלווין משדרים תומכים ביצירה הישראלית פי כמה מערוץ 1".

מנכ"ל Yes רון אילון טען שהרגולציה אינה רלוונטית. אילון פנה אל מנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה ואל יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין ניצן חן ואמר: "אתם עומדים לצאת מהעסק עוד מעט. אתם לא מעניינים את גוגל ואת אפל טיוי. ברמה של הרגולציה אף אחד לא חושב מה הולך לקרות מחר בבוקר. מתעסקים באתמול והציבור בוחר ברגליים ורוצה לראות את הטלויזיה שלו איפה ואיך שהוא רוצה. עומדים בשער ומפקחים – על מה? לא יודע. כל מה שהמדינה עוסקת במקום לתת שירותים לציבור, זה להתעמר בווסלים שקיימים במשק. עוד מעט הוואסלים יגמרו".

אילון שב ותקף את נושא המעבר לשידור חבילה צרה: "יש אנשים שחושבים שצריך עדיין להתעסק בחבילה הצרה. זה עסק יותר מטומטם מהפשיטה אתמול על האוניה, אותו סדר גודל של טפשות. הפטנט של האוצר הוא להכריח בצו את החבילה הצרה. שוק הטלוויזיה הוא ענף אחד שמצליח לחיות וצריך לחרב אותו. ב-HOT איבדו 12 אלף מנויים ברבעון הראשון , הם לא הלכו ל-yes – זה אומר שהשוק של הטלוויזיה הרב ערוצית ירד בסדר גודל כזה. לא yes ו-HOT קבעו את חבילת הבסיס אלא מדינת ישראל, אם ניצן יחליט לשנות נקבל את זה.

מנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר הצטרף לדברים: בסופו של דבר אם תהיה חבילה צרה הציבור יקבל פחות וישלם יותר, כך קרה בסלולר. בסופו של דבר ערוץ הספורט יוצא מחבילת הבסיס ובסופו של דבר יעלה יותר. יהיה ערוצי ספורט וילדים לעשירים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully