וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט ימשיך לכהן כיו"ר התאחדות תחנות הרדיו

אמילי גרינצווייג

2.6.2010 / 13:16

כהונתו הוארכה עד לשנת 2012. בן בסט: "אנחנו צריכים להפשיל שרוולים ולדאוג לתעשייה, שנמצאת תחת איומים של רפורמות מסויימות"

הוארכה כהונתו של דוד בן בסט כיו"ר התאחדות תחנות הרדיו. בישיבה של התאחדות תחנות הרדיו האיזוריות שהתקיימה אמש (שלישי) הוחלט להאריך את מינויו של בן בסט, מנכ"ל התחנות רדיוס ורדיו לב המדינה, עד שנת 2012, זו הקדנציה השמינית שבן בסט יכהן כיו"ר ההתאחדות. התאחדות תחנות הרדיו מאגדת בתוכה 16 תחנות רדיו ופועלת בנושאים המשותפים, בנושאים רגולטורים ואחרים מול הרשות השנייה והכנסת.

לצד HOT ו-yes הוביל דוד בן בסט את ההתנגדות למעבר לשידור חבילה צרה בכבלים ובלווין ומעבר לשידור פרסומות בפלטפורמות אלו, במסגרת חוק השידורים.מעבר של מפרסמים ל-HOT ו-yes, צפוי לפגוע בתקציבי הפרסום ובהכנסות של הרדיו האזורי. בשבוע שעבר משך משרד האוצר את הצעת חוק השידורים.

דוד בן בסט אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "שוק התקשורת בכלל ותחנות הרדיו בפרט ניצבים מול אתגרים קשים, קיומיים, במגוון נושאים רגולטוריים. עכשיו משקיבלו כל תחנות הרדיו את הזיכיונות שלהן, אנו צריכים להפשיל שרוולים ולדאוג לתעשייה, שמעסיקה אלפים רבים של עובדים, תעשייה שנמצאת תחת איומים של רפורמות מסויימות, ביניהן נושא הפרסומות בכבלים ובלוויין שעלולות להשפיע במישרין על נתח שוק הפרסום המיועד לתחנות הרדיו וכן רפורמות נוספות כמו אגרות תדרים ורדיו דיגטילי, שצריכים לתת עליהן את הדעת. ובזה אני, יחד עם הוועד המנהל של תחנות הרדיו, מתכוון לטפל. תחנות הרדיו הן תעשייה מפוארת שהוכיחה עצמה בכל המלחמות וגם בעת שלום ואת התעשייה הזאת צריך לטפח, לגבש ולדאוג לכך שהיא לא תפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully