וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ל ושטראוס העבירו 10 מיליון שקל לרשת

אופיר בר-זהר

2.6.2010 / 22:58

מדובר בסכום שאמור לשמש לכיסוי חובות עבר משנים 2007-2008. גלעדי ופולאר לא העבירו את חלקם, על פי הערכות לחברה גירעון של כ-100 מיליון שקל

בעלי השליטה בזכיינת ערוץ 2 רשת, אודי אנג'ל ומשפחת עופר, יחד עם בעל המניות מיכאל שטראוס, הזרימו לאחרונה לחברה סכום של 10 מיליון שקל. מדובר בסכום שאמור לשמש לכיסוי חובות עבר משנים 2007-2008. לפי הערכות, הגירעון של רשת מסתכם בכ-100 מיליון שקל.

בדו"חות פולאר תקשורת שפורסמו השבוע צוין כי "ב-3 במאי השנה החליטה אסיפת בעלי המניות של 'רשת' על העמדת הלוואה בגובה של 15 מיליון שקל מבעלי המניות. למיטב ידיעת החברה, עד בסמוך למועד פרסום דו"ח זה, הועבר סך של כ-10 מיליון שקל מחלק מבעלי המניות האחרים בזכיינית".

מי שהעביר את ההזרמה לרשת הם בעלי השליטה אודי אנג'ל ומשפחת עופר, כאשר פולאר ואביב גלעדי לא העבירו את חלקם. בפולאר אישרו שהשניים אכן לא העבירו את הסכום המתבקש. גורם בחברה אמר כי "הכסף לא הועבר מסיבות שלנו. כרגע אנחנו גם לא מתכוונים להעביר, בנוגע לעתיד - נראה".

גלעדי מסרב להזרים כסף לזכיינית כבר זמן רב, מאחר שהוא לא מסכים לדרך שבה החברה מתנהלת. לאחרונה הגיע להסדר עם פולאר לפיו ימכור לה את חלקו בזכיינית עבור שקל, אך העסקה סוכלה על ידי מחזיקי האג"ח של החברה שהתנגדו. לאור אי ההזרמה של פולאר ניתן גם להבין את התנגדותם של בעלי מניות אחרים בחברה לעסקה המתוכננת, אשר רצו שותף שיהיה נכון לעמוד בחובות החברה.

מצבה של רשת אינו פשוט: בין 2007 ל-2009 היא רשמה ירידה ברייטינג, לצד התחזקות של הזכיינית המתחרה "קשת". התוכניות המצליחות ביותר של הזכיינית בתקופה זו הן "אחד נגד מאה" ו"כלבוטק" הוותיקות, כאשר לפני כחודשיים הורידה הזכיינית מהאוויר את הגרסה החדשה לתוכנית "שבוע סוף" שהיתה אמורה להיות תוכנית הדגל. כמו כן הזכיינית לא איישה את תפקיד סמנכ"ל התוכן מאז מארס האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully