וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב לבייב נפרד מרני רהב

יעל חלק

3.6.2010 / 12:10

חברת אפריקה ישראל תפסיק להשתמש בשירותי משרד יחסי הציבור של רהב שמסר: "היה לי הכבוד ללוות את הקבוצה באש ובמים"

רעידת אדמה בעולם היח"צנות: לב לבייב נפרד מרני רהב. בהודעה ממשרדו של רהב נכתב כי "היה לי הכבוד ללוות את קבוצת לבייב ואפריקה ישראל באש ובמים, בימים נפלאים ובימים קשים. אני מאחל המשך הצלחה לחברה, ללב לבייב, לנדב, לאיזי, לצביה, לגילי, הנהלת החברה ועובדי החברה. היה זה עשור מרתק", כותב היום רני רהב ומודיע כי אפריקה מפסיקה לעבוד עם חברת יחסי הציבור שלו.

מהנהלת קבוצת אפריקה ישראל נמסר: "אנו מודים לרני רהב על השנים שליווה את החברה בדאגה ובמסירות. ומאחלים לו כל טוב בהמשך הדרך".

בסוף אוגוסט 2009 הודיע לב לבייב כי אפריקה לא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה ארוכות הטווח. הסדר החוב אליו הגיעה החברה מול נושיה, בהיקף של 8 מיליארד שקל, היה הגדול בתולדות המדינה. אז ניחתה על רהב גם מכה נוספת. לבייב, שהיה לקוח אסטרטגי מבחינת רהב, שכר במקביל גם את שירותיו של משה תאומים - המתחרה של רהב - כיועץ אסטרטגי שלו.

ההכרזה של לבייב הגיעה חודשיים לפני שהחברה היתה צריכה לשלם למחזיקי אג"ח מסדרה ט' כ-550 מיליון שקל. מחזיקי אג"ח ט' היו מהמתנגדים העיקשים ביותר להסדר הנושים, שעלול היה למנוע מהם לקבל את מלוא כספם. אליהם הצטרף בית ההשקעות פסגות, שהציג קו לוחמני יחסית במו"מ שניהלה אפריקה ישראל עם נציגות הגופים המוסדיים.

בתקופה האחרונה איבד משרדו של רהב שני לקוחות חשובים אחרים - החברה לישראל של עידן עופר ושרי אריסון. ביוני 2008 נפרדה אריסון מרהב - לאחר עשר שנים שבהן נשכב על הגדר למענה לא מעט פעמים, ליווה עמה את גלזר עם כניסתו לכלא והסתכסך עם העיתונאית "הרעה-רעה-רעה" כדבריו שלי יחימוביץ' בתקופת הפיטורים ההמוניים בבנק הפועלים ב-2002-2003. חצי שנה מאוחר יותר החליטה גם החברה לישראל כי היא נפרדת מאיש יחסי הציבור.

בין לקוחותיו של משרד יחסי הציבור של רהב קבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, שטראוס, גזית גלוב ועוד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully