וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יח"צ חם

אמילי גרינצווייג

6.6.2010 / 14:29

בלחץ האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, חזרה בה הטלוויזיה החינוכית מהדרישה המכרזית לעשרה פרסומים בחודש אודותיה

הטלוויזיה החינוכית תסיר את הדרישה להתחייבות לעשרה פרסומים בחודש מהמשרד הזוכה במכרז לשירותי יחסי הציבור שלה. במכתב ששלח היועץ המשפטי של החינוכית עו"ד אביגדור דגן ליועץ המשפטי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, כותב עו"ד דגן: "מאחר שדרישתנו זו לא זכתה להבנה מצד המציעים הפוטנציאליים במכרז, - החלטנו כי בעת גיבוש חוזה ההתקשרות למכרז הנדון, דרישה זו תוסר."

עוד מציין עו"ד דגן כי התרשם מכך ששיקול הדעת של האיגוד ליחסי ציבור בניסוח והפעלה של מכרז לשכירת שירותי יחסי ציבור נכון יותר , מקצועי יותר ואתי יותר. אולם, הסמכות הוענקה לועדת המכרזים לגבש מכרז המעניק את מירב היתרונות לטלביזיה החינוכית, בהתאם לתפיסתם ושיקול דעתם של חברי ועדת המכרזים.

יו"ר האיגוד, סילביה בית הלחמי מסרה בתגובה: "אנו רואים בהחלטה זו של הטלוויזיה החינוכית, הכרה חשובה מאין כמוה בתקנון האתיקה של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. התקנון מהווה אבן יסוד מהותית שעל פיה נוהגים העוסקים בענף יחסי הציבור מזה שנים רבות. השמירה על כללי האתיקה המקצועית מלווה אותנו בחיי היום יום, ונעשה כל שביכולתנו להמשיך לשמר אותם, ולחנך על פיהם את הדור הצעיר הנכנס לתחום עיסוק חשוב ומרכזי זה. האיגוד ימשיך להתריע ולהיאבק על עקרונותיו גם בעתיד".

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "אנו שמחים שמכרז יחסי הציבור של טח"י מספק פעילות ענפה לאיגוד יחסי הציבור, עד שנראה שכל עיסוקו בחצי השנה האחרונה הוא מכרז יחסי הציבור של הטלוויזיה החינוכית, ואילו בתחומים אחרים נראה כאילו האיגוד מתקשה לקושש לעצמו מעט יחסי ציבור. התרחשות שולית ובלתי חשובה זו יכולה להדגים עד כמה פעילות יחסי הציבור של החינוכית הינה רבה ומגוונת, כך שדרישה לעשרה קטעים בחודש מגיעה למיצויה המלא כבר בחמישה הימים הראשונים של כל חודש. אף על פי כן, החלטנו להסיר את הדרישה לפרסומי מינימום, לאור הערות חלק מהמשרדים שניגשו והתעניינו במכרז, כיוון שזו לא כללה מדד איכותי, אלא רק כמותי. ומכיוון שהטלוויזיה החינוכית היא אי של איכות, ולא של כמות, העדפנו להתמקד גם הפעם באיכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully