וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משווקים בסבלנות

עדי דברת-מזריץ

6.6.2010 / 17:51

נבחר צוות השיפוט בקטגוריית ה"אפי פלטינום" על הישגים שיווקיים לאורך זמן בתחרות ה Effie Awards. שלושת המועמדים הסופיים הם מזרחי טפחות, סלקום ושופרסל

נבחרה רשימת המנכ"לים,שישפטו בקטגוריית ה"אפי פלטינום" על הישגים שיווקיים לאורך זמן בתחרות ה Effie Awards, שעורך המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף עם איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום. השופטים נבחרו בידי המי"ל, והם מנכ"לים בכירים שאין להם ניגוד עניינים עם המועמדים.

צוות השיפוט כולל 12 מנכ"לים של חברות: אילנה קאופמן - מנכ"ל קבוצת גולף, עופר בלוך- מנכ"ל קבוצת נייר חדרה, אסף בן דב - מנכ"ל המשביר החדש לצרכן, אהרון מידן - יו"ר הום סנטר, אריק שור - מנכ"ל תנובה, איציק תמיר - מנכ"ל קוקה קולה ישראל, מאיר ברנד - מנכ"ל גוגל ישראל, דב קוטלר - מנכ"ל ישראכרט, פאר נדיר - מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, דני כהן -מנכ"ל לאומי קארד, איריס בראל - מנכ"ל סטימצקי, יונה פוגל - מנכ"ל פז, הרצל עוזר - מנכ"ל HOT, רון אילון - מנכ"ל Yes ומומו לירן - מנכ"ל אבגול.

צוות השופטים ישפוט את שלושת המועמדים הסופיים בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים לאורך זמן: מזרחי טפחות, על המעבר משני בנקים למותג בנקאות מנצח; סלקום על מהלך משהו קטן וטוב ושופרסל על כינוס מותגי רשת שופרסל והפיכתו למותג הקמעונות המוביל במדינה.

כל אחד מהמועמדים יציג בפני המנכ"לים פרזנטציה של 20 דקות המציגה את המהלך השיווקי, ובתום כל פרזנטציה יוצגו שאלות על-ידי חבר השופטים. ציון המנכ"לים יהווה 50% מהניקוד הכללי שיינתן לכל אחת משלוש העבודות שעלו לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully